2021
Производителят на офроуд машини Polaris представи два нови моделa – RZR Pro R и RZR Turbo R. RZR Pro R използва най-мощния двигател, поставян някога в серийна side-by-side машина – атмосферен 2-литров 4-цилиндров с 225 конски сили! Turbo R е задвижван от 2-цилиндров мотор с турбо, обем 1 л и мощност 181 „коня“.
При RZR Pro R водачът може да избира между три режима на газта – Sport, Rock и Race, които регулират чувствителността на педала, за да гарантират, че разгръщането на мощността отговаря на условията при шофиране. Благодарение на ролбар от цяла отливка, нови лагер-главини (за първи път при UTV) и масивни носачи (стигащи до средата на купето) – машината е значително „по-корава“ и по-устойчива на усукване – за неповторими изживявания на офроуд и още по-прецизен контрол.
RZR Pro R използва най-усъвършенстваната система на окачването в историята на Polaris – Dynamix DX, която непрекъснато променя характеристиките на амортисьорите (свиване и разгъване) в зависимост от командите на водача и терана. Системата извършва анализ на действията на шофьора и на случващото се с UTV-то 200 пъти в секунда.
Задвижващият агрегат (на практика двойно по-голям от сегашните 2-цилиндрови, характерни за предшествениците на модела) е комбиниран с по-голям съединител и задвижващ ремък, a усилените полуоски и шарнири по окачването гарантират още по-безгрижни скокове из горските пътища – или пустинните дюни. Новият модел на американската марка е готов директно за участие в състезание като Baja, при това без нужда от допълнителни модификации, става ясно от думите на Рейд Уилсън, вицепрезидент на Polaris.
Доставките на RZR Pro R ще започнат в началото на следващата година, а у нас моделът ще бъде предлаган от оторизирания дилър на марката Polaris.