Toyota прави революция при Auris

Третото поколение Auris „стъпва“ на изцяло нова платформа, получава революционен дизайн и две хибридни системи


6
мар.
2018

Toyota прави истинска революция с новия Auris. Компактният „японец“ използва платформата TNGA (като при актуалния Prius), която трябва да осигури повече комфорт и стабилност, както и по-пъргаво управление. Друга съществена новост е наличието на две хибридни задвижвания. Първата система, интегрираща 1,8-литров бензинов двигател с вътрешно горене, е насочена към по-спокойните водачи, докато втората – с 2-литров агрегат, има за цел да бъде по-динамична. Благодарение на новата си платформа Auris има с 2 см по-нисък център на тежестта, както и многораменно независимо задно окачване. Азиатският хечбек е пораснал с 2 см по отношение на дължината, което се дължи на увеличеното междуосие. Дизайнът е доста по-агресивен в сравнение с предшественика. Най-вече предната част се различава доста от тази на втората генерация – радиаторната решетка е станала по-голяма и вече има по-фина „мрежа“, а фаровете и стоповете са с диодна техника. Вероятно продажбите ще започнат още през 2018, а премиерата е в Женева. Към момента все още няма снимки на интериора, а изложеният експонат е със затъмнени стъкла, за да не могат обективите да „надзърнат“ във вътрешността на колата.

Тоyota следва модата за боядисването на каросерията в два цвята и при Auris. Срещу доплащане покривът може да стане черен, а А-, В- и С-колоните да бъдат решени в черен гланц. До момента Toyota предлагаше за Auris пет конвенционални и една хибридна версия. С новата генерация това се променя – в бъдеще ще има един-единствен агрегат с вътрешно горене: 1,2-литров бензинов със 116 к.с., а хибридните версии ще бъдат две. „Мекият“ хибрид ще генерира 122 к.с. и ще бъде с работен обем 1,8 л. Ще има и по-мощна модификация с две сърца – 2,0 л и 180 „коня“.

Още по темата

Card image cap
Passat GT Concept

21
ное.
2016

Card image cap
От Женева: Ford Fiesta ST

7
мар.
2017

Спортната малка кола Fiesta ST с 200 к.с. е доказателство за смелостта на Ford: 200 к.с. от 3 цилиндъра, седалки Recaro и скосен волан

Card image cap

В последния брой:

Архив >