2016
Цветът на тестовия модел е Phoenix Orange metallic, покривът от плат е черен, черни са и 20-цоловите джанти. Вътре има черни кожени седалки и черна преграда срещу вятъра. Помирисваме и усещаме лукса, след това натискаме бутона за отваряне на покрива. След 18 секунди се радваме на открито небе, което обаче е сиво – днес няма слънце. Лоша прогноза за тестване на кабриолет.
Отваряме багажника – 251 литра или две малки куфарчета, а при необходимост можете да сложите някоя чанта и на задната седалка. Всъщност, ако искате да пътувате удобно четирима, не трябва да вземате багаж. На пътя „Британецът” играе ролята на чаровник – поглъща умело всяка неравност. Скърцане? Тракане? Няма такова нещо – кабриолетът е качествено изработен и сигурен – при евентуално преобръщане отзад излизат две алуминиеви скоби.
С 2,0-литровия си дизелов агрегат със 180 к.с. Evoque е достатъчно добре моторизиран (другите две моторизации са дизелова със 150 к.с. и бензинова с 240 к.с.). Всичките три 4-цилиндрови двигателя са комбинирани с 9-степенна автоматична трансмисия, чийто лост излиза от централната конзола. По време на теста препоръчителният дизелов мотор със 180 к.с. харчеше 7 л/100 км. С максимален въртящ момент от 430 Нм и прецизно превключващата автоматична предавателна кутия ще получите и удоволствие от шофирането. Цената на тестовия Evoque Cabrio е около 120 000 лв.