Mercedes E-клас (W210) като употребяван: могат ли тези очи да лъжат?

Не е за вярване: Е-класите с характерните 4 кръгли фара вече се предлагат за по-малко от 4000 лева. Ние ще хвърлим критичен поглед на внушителната лимузина на Benz с означение W 210


24
юли
2017

„Само за търговци и експорт.“Когато продавач на употребявани автомобили напише това в обявата си, познавачите знаят в какво състояние обикновено е автомобилът . Трикът на търговците: и в двата случая не трябва да дават гаранция на колата. През 1995 година нещата естествено бяха различни – новите Е-класи се предлагаха с гаранция . Веnz-ът с означение W 210 направи революция в дизайна на марката: вместо с правоъгълни фарове той осветяваше пътя си с четири кръгли фара. Рекламните послания също звучаха подобаващо: „Погледнете на Mercedes с нови очи“. Говореше се, че новият модел ще е с 30 процента по-евтин за производство от предшественика си W 124.

Класически, уютен интериор. Осветлението на уредите и дисплеите често се поврежда

Днес вече е ясно защо е било така. Бяха използвани множество бутони и превключватели от по-малката С класа (202), но все пак W 210 с четири врати предлагаше достатъчно място за петима пътници. Дългата 4,82 метра лимузина със задно задвижване перфектно се вписваше в горния сегмент на средния клас. Предлагаше се и богат избор от двигатели: бензинови с работен обем от 2 до 6 литра, дизели с обем между 2,2 и 3,2 литра. Предлагаха се три линии на оборудване (Classic, Elegance и Avantgarde), както и спортните модели AMG. През 1996 година бе представено комбито с означението Т (Touristik) на задния капак.

Чувствителната синя тапицерия старее много бързо

Една година по-късно моделът бе подложен на първия фейслифт – нови двигатели (V-образни шестцилиндрови мотори вместо редови), електронен ключ, странични въздушни възглавници в предните врати, спирачен асистент (BAS) и система за контрол на сцеплението (ASR) – всичко това бе серийно. В края на 1999 година последва „големият фейслифт“ – с нови предна и задна броня, мигачи в страничните огледала, мултифункционален волан, голям дисплей на километража, серийна система за стабилност ESP и нови задни светлини. Под оформения по нов начин преден капак вече работят нови механични 6-степенни скоростни кутии (или опционални автоматични трансмисии) и модернизирани двигатели, като V6 и V8 бензиновите агрегати (с изключение на АМG) вече може да бъдат поръчани с двойното задвижване 4MATIC. Производството на W 210 бе спряно през 2002 година, стартира наследникът W 211, но комбито се предлагаше до началото на 2003 година.

Базовият Benz: още преди фейслифта от 1999 година, без ESP. Но автомобилът със задно задвижване се движи сигурно благодарение на системата за контрол на сцеплението

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

Още по темата