VW T-Cross: градът е в краката му


4
февр.
2020

Kогато площта надолу е ограничена, единственият вариант е да растем нагоре. тази проста концепция движи света на малките кросоувъри, които трябва да завладеят все по-претъпканите градове. Volkswagen не изпуска ритъма на този нов клас и по традиция се включва в него след предпазливо изчакване. t-cross атакува вече доказаните играчи в лицето на renault captur, seat arona и др. със сериозната заявка да „гризне“ голяма част от пазарните им дялове, носейки увереното изражение на „баткото“ touareg. силуетът на най-малкия suv в гамата на Volkswagen ясно демонстрира, че този автомобил няма никакви претенции да се прави на спортист – а залага на истински важни добродетели в този клас като достатъчно просторен интериор, при който на задната седалка седите малко по-високо. водач и пътник зад него с ръст около 1,80 м? никакъв проблем – мястото е напълно достатъчно. t-cross има същото междуосие като polo (2,56 м), но е с цели 11 см по-висок. дори с 18-цоловите нископрофилни гуми возията е прилична, а кормилното управление и настройката на окачването създават усещане за сигурност.

Почти 400 л е обемът на багажника – и той варира благодарение на надлъжно регулируемата в диапазон 14 см задна седалка

A какво откриваме под предния капак? в моторния отсек се „шири“ малко 1-литрово турбо бензиново двигателче с 3 цилиндъра и 115 к.с. – достатъчно жизнено дори и извън града и с характерния за подобен тип агрегати звук. средният разход е съвсем приличен – около 6 л. естествено, за по-малко стрес в задръстванията си заслужава да инвестирате в 7-степенната dsg трансмисия (3024 лв.), чиито предавки можете да превключвате и с „пера“ на волана (от 128 лв.). алтернативата по отношение на задвижването е 1,6 tdi с 95 к.с.

Свързващата задните светлини ивица и надписът T-Cross долу са основните акценти в задницата

A цените? в базовата си версия с бензиновия мотор със 115 к.с. t-cross излиза 34 262 лв. срещу тази сума получавате всичко – богато серийно оборудване, включващо климатик, система за автоматично спиране в града, асистент за следене на лентата, инфотейнмънт система с 6,5-инчов екран и др.

Oпционалната поставка за индуктивно зареждане „пълни“ батерията на смартфона много бързо
Дизайнът е закачлив и свеж, но дори опционалните 18-цолови джанти oт пакета Black (1184 лв.) не изпълват оптимално калниците

ИЗВОД

Дали стратегията на VW да изчаква и да атакува по-късно, но ударно, отново ще даде резултат? Т-Cross има сериозни предпоставки да се превърне в успех за Волфсбург благодарение на просторната си каросерия, комбинирана с добро пътно поведение.

Двигател 3-цил., отпред напр. Работен обем 999 см3 Мощност 85 кВт (115 к.с.) Макс. въртящ момент 200 Нм при 2000-3500 об./мин Задвижване предно/7-степенeн автоматик с два съединителя Д/Ш/В 4235/1977/2041 мм Багажник 455 л Резервоар 40 л 0–100 км/ч 10,2 сек
Макс. скорост 193 км/ч Разход 5,8 л (WLTP) • Емисии CO2 139 г/км • Цена от 37 286 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >