Techart GTstreet RS 2019


3
мар.
2019

Много над 700 к.с., карбонов бодикит и интериор от… вълна

GTstreet RS, това име има вълнуващо минало за тунинг-специалистите на тема Porsche Techart. С него традиционно се обозначава хардкор-преработка на базата на 911 Turbo. на стартиращия след няколко дни автомобилен салон в Женева Techart ще покаже най-новата си интерпретация на екстремното 911. Като база служи 911 Turbo S от серията 991.2. Автомобилът е лимитиран на 10 екземпляра.

GTstreet RS 2019 е оборудван с Forged-Design карбонов бодикит. Карбоновите нишки са разположени в неравномерна структура. Предната броня с карбоновия преден спойлер е нова, отпред светлините също са нови, има рамки от прозрачен карбон. Новите калници с интегрирани ламели (като при GT2 RS и GT3 RS), по-широките части на калниците, както и страничните прагове също са от карбон. Допълнителните вентилационни отвори в страничните задни части имат за цел да подобряват  охлаждането на въздуха под налягане.

Карбоновият преден капак е уникат при всеки GTstreet RS. Също както при актуалното 911 GT3 RS допълнителни вентилационни отвори се грижат за охлаждането на спирачките.

В задницата на чудовището на Techart има впечатляващ заден спойлер, който притиска задната ос още по-добре надолу. Впечатление прави и задният дифузьор, от средата на който излизат четири кръгли ауспухови тръби на новата титанова ауспухова уредба.

С цел пестене на тегло са използвани  задно и странични стъкла от тънко стъкло. Материалът може да откриете при своя смартфон или таблет.

Определено няма как да твърдим, че едно такова серийно  911 Turbo S има проблем с мощност, но преки това Techart са се постарали и в това отношение. 3,8-литровият битурбо боксерен двигател е получил нов VTG-турбокомпресор и в комбинация с другите оптимизации в периферията на двигателя вдига мощността от 580 к.с. и 750 Нм на  770 к.с. и 920 Нм.

Спринтът от 0-100-км/ч се взема за 2,5 секунди. От 0-200 км/ч ще стигнете за 8,1 секунди. Потенциално възможната максимална скорост на GTstreet RS е около 360 км/ч. С оглед на гумите на автомобилът максимумът би трябва да е около 340 км/ч. 

Гумите са с размер 265 мм отпред/ 325 мм отзад и са обути на 20-цолови джанти, които могат да бъдат оборудвани от Techart с карбонови въздушни пръстени. Те редуцират завихрянията на въздух  в джантите и предпазват спирачките от удари на камъчета. Освен това изглеждат  страхотно с надписа RS.

При окачването тунинг-фирмата предлага различни опции на своите клиенти. Кулминацията е окачване с регулиращи се пружини със системата PDCC (активно стабилизиране на страничното накланяне на Porsche). Предлага се и система за повдигане на предницата – при толкова много скъпоструващ карбон това определено не е лоша идея.  

В изцяло индивидуално обзаведения интериор на GTstreet RS Techart залага преди всичко на алкантара, кожа и… хм… вълна. Ако се чудите, какво търси материалът в спортен автомобил, ще ви кажем: материалът е изключително здрав, лесен за поддръжка и труднозапалим. Иначе почти всичко, до което се докосвате, е покрито с алкантара. 

Естествено на този луксозен автомобил от лимитирана серия подхождат необходимите екстри. Techart доставя състезателна каска, чанта за каската и бордова карта – всички са отделни екземпляри, изработени на ръка.  

Що се касае за цените, от тунинг фирмата заявяват: „всеки автомобил Techart GTstreet RS е уникат и единична бройка“. Цената на тунинга е около 340 000 лв.Естествено трябва преди това да си купите и 911 Turbo S. 

Още по темата

Card image cap
911 като излязло от ада

30
мар.
2016

Специалистите по фолиране на автомобили от Wrap Zone са поработили върху едно Porsche 911 GT3 RS. „Дрехите“ на Martini са покрити с голяма доза патина

Card image cap

В последния брой:

Архив >