2018
Точно 150 к.с. се предлагат на обичащия мощността водач на Capri от 1970 г. Ако все пак тези конски сили не са ви достатъчни, можете да направите един специален избор.
Най-евтината голяма мощност се предлага от швейцарския тунинг-пионер Михаел Май. Той „набримчва“ 2,3-литровия мотор от 108 на 180 к.с. При 2,6-литровия агрегат от 125 конските сили стават впечатляващите 207. 13 123,82 германски марки е цената на 2.3-Turbo на Май по време на представянето му, тоест за всяка конска сила дължите по 73 германски марки.
В режим на движение Turbo се „събужда“ при около 1900 оборота и след познатото ни „замисляне“ осигурява подобаващо изстрелване напред. Дори и днес все още доставя удоволствие. При това по онова време Май е ограничил оборотите (5800) налягането на пълнене (0,4 атмосфери), за да не поема рискове по отношение на издръжливостта. Днешните майстори все пак могат да вдигнат тези ограничения. И без друго гаранцията на автомобила отдавна е изтекла…
Покажи, кой си: на задницата личи обозначението на швейцарския тунинг-специалист.
4500 души получават възможността за различно усещане от шофирането благодарение на Май. Ако днес ви се открие такава възможност, не я изпускайте…