Z4 е истинска мечта!

1608
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ДАЛИ ЖУРНАЛИСТИЧЕСКАТА ОБЕКТИВНОСТ и мечтите се изключват взаимно? Не и когато въодушевлението е базирано на безспорни факти. Нашето Z4 от продължителния тест дава повод да се запитаме: дали 4-цилиндровите мотори в BMW не предлагат само половината от удоволствието? Нищо подобно! Модерната инфотейнмънт система означава отклоняване на вниманието заради лабиринта от подменюта?  Не и при BMW! А спортните роудстър не са подходящи за дълъг път? В повечето случаи е така, но Z4 прави изключение.  Единственият ни двуместен модел в продължителните тестове прилежно навърта своите километри. Най-често редакторът пътува сам, а багажното отделение не дава големи възможности. 281 литра побира задницата на Z4 – без значение дали с отворен или затворен покрив. Предшественикът E89 разполагаше само със 180 литра вместимост без покрив. Ако пътувате двама души и имате багаж, то трябва покривът да е затворен. В актуалното поколение на Z4 обаче не е така. А комфортът при отворен покрив е образцов – дори и при по-висок ръст (казват го по-високите ни колеги). Със свалени прозорци и вдигната преграда срещу вятъра дори и при 130 км/ч не духа чак толкова много! Повечето командировки представляват бързи пътувания, които преминават със затворен покрив. Но дори и тогава Z4 не се пести. До 200 км/ч е изненадващо тих за кабриолет с мек покрив, а резервите от мощност не са малки и Z4 се движи безпроблемно бързо. Най-вече по трилентови, сухи и празни магистрали. Какво друго можем да кажем? Ниското Z4 ултрабързо колекционира удари от камъчета, а изнервящото скърцане в интериора зависи от температурата, а иначе страхотно управляващата се навигационна система от време на време проявява капризи. Най-бързият маршрут понякога се коригира няколко пъти в рамките на минути – без разбираема причина. Google Maps функционира по-добре – ако трябва да сме обективни.

+ успешен компромис между спорт и комфорт. Сравнително икономичен, превъзходни автоматична трансмисия и баланс, добро управление на кокпита.

– навигацията не намира надеждно най-бързия маршрут, скърцане от различни ъгли във вътрешното пространство.

BMW Z4 sDRIVE30i

СТАРТ 24-ти септември 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 190 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 90 452 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,0 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин