Новото R8 атакува със задно задвижване


7
май
2017

AUDI В КРИЗА? Не, в никакъв случай – хората от Инголщат продават отлично. Все пак обаче има проблем: отчасти новите модели на Audi не са разпознаваеми като нови модели Audi – виж A4 и Q5. Много добри автомобили, които обаче не изглеждат изненадващо различни в сравнение със своите предшественици. Затова Audi планира нова ера – с автомобили, на които действително им личи, че са нов модел на марката. На фронта на спортните автомобили също има новости: в този сегмент Audi са представени освен с TT със скъпото и позиционирано на върха R8. Стратезите на тема продукти искат да променят нещата в двата края на модела: нов базов вариант ще бъде серия от 1000 екземпляра на R8 със задно задвижване, което ще бъде малко по-леко и ще струва с около 100 000 лв. по-малко в сравнение с версията с двойно задвижване. Вторият „спортист“ ще бъде вариант на електрическото Porsche Mission E. Швабите ще предоставят матрицата си на колегите от концерна Audi, Bentley и Lamborghini. С междуосие от 2900 мм J1 (такова е заводското обозначение) е прекалено дълъг за двуместен модел, но не и за такъв с две врати, Coupé с пет места или Shooting Brake. Електрическият „спортист“ би бил страхотно допълнение в спортното подразделение Audi Sport, като очакваме появата на стилен шоу автомобил, който би могъл да дебютира в края на април на изложението в Шанхай. За разлика от Porsche Mission E, който ще се произвежда от 2018, при Audi, докато мечтата стане реалност, ще има още около 3 години.

 

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >