Сидни е разочарован от новата Supra


4
апр.
2019

Сидни Хофман не е почитател на новата Toyota Supra. Във видео тунинг-специалистът посочва пет причини, заради които е разочарован от новото поколение на иконата!

1. Липса на емоции

„Честното ми мнение: разочарован съм!“, казва Сидни във видео от февруари 2019 г. за новата Supra. И добавя: „Не ме грабна особено.“ Произвежданият между 1993 и 2002 г. предшественик е легенда не само в тунинг-обществото. Употребяваните екземпляри с 2JZ-GTE-двигател и механична скоростна кутия в момента вървят на цена от над 120 000 лв.

2. Новата Supra е един размер по-малка от очакваното

Supra определено е смалена. Докато четвъртото поколение на модела е с дължина 4,51 метра, новото е дълго 4,38 метра. Според Сидни това е недостатък: „Прекалено малки размери за Supra. Supra трябва да бъде по-голяма!“ И добавя: „Още не съм я карал. Но с оглед на размерите и очакванията от Supra, не съм впечатлен.“

3. Скучна в сравнение със студията FT-1

През 2014 г. Toyota показа студията FT-1 – новото поколение на Supra. Пет години по-късно бе показана серийната версия, като въпреки това новата Supra изглежда доста по-обикновено в сравнение с FT-1 Concept. „Щом видях студията си помислих – уау!“, обяснява Сидни. И подчертава: „Supra трябва да бъде нещо много повече!“

4. Новото поколение несправедливо носи името Supra

Във видеото Сидни говори за легендата Supra: „Такова сериозно име в автомобилния бранш и накрая пускат подобно нещо!“ Сидни дори стига малко по-надалеч: „Не ми харесва това, че една икона бе декласирана по този начин. Очаквах много повече.“

5. Сидни би си купил BMW Z4

Сътрудничеството с BMW далеч не е най-големия проблем за Сидни: „За мен не е лошо, че това е Z4, изобщо не става дума за това. Бих си купил обаче Z4, а не Supra.“

Още по темата

Card image cap
Mercedes-AMG GT C Edition 50: честит юбилей, AMG!

9
ян.
2017

AMG става на 50 и празнува рождения си ден със специална версия: развиващият 557 к.с. AMG GT C Edition 50 влиза в нишата между GT S и GT R

Card image cap
Наследникът на VW Phaeton кръстосва пътищата на Германия

12
май
2016

Какво прави Phideon в Хамбург? Дали VW просто изпробва своята лимузина от висок клас в родината си или тя ще „стъпи” и на германския пазар?

Card image cap

В последния брой:

Архив >