Три „лъвчета“ със зареждане от контакта

2409
2018

Peugeot представя новите си бензинови Plug-in хибриди. Те допълват съществуващите двигатели на 3008 и новите 508 и 508 SW. Модификациите HYBRID и HYBRID4 (задвижване на четирите колела) ще бъдат интегрирани съответно в новите 508 и 3008 и ще бъдат достъпни през второто тримесечие на 2019 г.

Преживяването при шофиране на автомобил Peugeot ще бъде усъвършенствано с нови режими на шофиране за по-голямо удоволствие и нови усещания благодарение на магическия ефект на 100% електрическия режим ZEV, икономичността на режима на задвижване на 4-те колела (HYBRID4), мощността на режима Sport и многофункционалността на режима Hybrid.

Технологията е опростена и интуитивна в служба на пълната свобода: свобода на използване с автомобили, адаптирани към пътни, градски и извънградски маршрути. Свобода на избор между задвижване на 2 или 4 колела, 225 к.с. или 300 к.с., седан, комби или SUV. Свобода на употреба с 4-те режима на шофиране.

1,6-литровият двигател PureTech е адаптиран, включително с добавянето на стартер-генератор или специфична охладителна система. Той достига 180 к.с. с HYBRID и 225 к.с. с HYBRID4. Двигателят PureTech е съчетан с новата 8-степенна автоматична трансмисия e-EAT8, характерна за PLUG-IN хибридните версии на Peugeot. Електрически мотор е свързан с кутията и достига 110 к.с./80 kW при моделите с предно задвижване.

За оптимална и незабележима смяна между тягата на електрическия двигател и на двигателя с вътрешно горене хидротрансформаторът при двигателите с вътрешно горене е заменен с многодисков съединител в маслена баня. Всички тези модификации предлагат увеличение на въртящия момент от 60 Нм за повече пъргавина.

Високоволтажната батерия е литиево-йонна (300 V) и  се намира под втория ред седалки при версиите с HYBRID и при версиите с HYBRID4. Батерията има капацитет между 11,8 KWh (HYBRID) и 13,2 KWh (HYBRID4). Този капацитет гарантира 100% електрическо придвижване до 50 км съгласно WLTP (60 км съгласно NEDC).

За да се извлече максималното от безшумната работа, режимът по подразбиране ще бъде Zero Emission, когато зарядът на батерията го позволява. Електрическото движение може да достигне до 135 км/ч преди двигателят с вътрешно горене да поеме щафетата.

Водачът може да избере да активира новата функция в режим Brake, която позволява на автомобила да намали скоростта, без да се натиска педалът на спирачката. Като спирачка за двигателя тази функция позволява батерията да се презарежда, когато автомобилът се движи надолу по склон например. В режим Drive включването назад на електрическата команда Shift and Park by wire на автоматичната скоростна кутия е достатъчно, за да активира режим Brake. Повторно натискане го деактивира.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин