AUTO BILD България / Докоснахме се до новия Civic Type R!

Докоснахме се до новия Civic Type R!

Новата Honda Civic Type R визуално изглежда точно толкова екстремна, колкото своя предшественик, но разполага с още повече мощност


7
мар.
2017

В Женева Honda разкри своя дългоочакван спортист Civic Type R – едва две години след дебюта на предходния модел! Това се дължи на факта, че този път „бегачката“ е разработвана паралелно с „цивилната“ модификация. Сега „японката“ изглежда като смесица между компактен хечбек и Lamborghini Veneno – надали за нея може да има по-добър комплимент. Разбира се, Type R ще направи опит да постави рекорд на „Нюрбургринг“ за кола с предно задвижване – още тази пролет. Старият модел държеше короната до май 2016-а, когато на Зеления ад триумфира VW GTI Clubsport S.

Civic Type R сякаш е готов за атака

Type R отново прилича на хищник, който се готви да сграбчи плячката си. С тесните си предни светлини машината изглежда много агресивно. Под тях откриваме т.нар. Aircurtains, които са там не само за шоу, а подобряват аеродинамичното притискане. На предния капак е поставен въздухозаборник – естествено, не за красота. Когато човек гледа колата, се чуди дали много от екстериорните компоненти не са проектирани по-скоро за някоя тунинг среща, отколкото за пистата. Отговорният за разработката на модела обаче ни уверява, че абсолютно всички детайли са създадени с идеята за максимална аеродинамична ефективност.

И тъй като за динамиката критиците нямаше какво да кажат, при предшественика FK2 те често се „хващаха“ за интериора – в него те се дразнеха от зле видимите уреди на арматурното табло и прекалено високата позиция на седене. Именно поради тази причина от Honda са направили съответните промени – и то с голям успех. Човек лесно се качва и поставя тялото си в червено-черните спортни седалки. Шофьорът се усеща „един етаж по-ниско“ дори в стандартния Civic – а това чувство е още по-силно в новия Type R. В сравнение с FK2 центърът на тежестта е свален с 3,4 см. Спортните седалки са много удобни и достатъчно големи – и макар че изглеждат като при предшественика, всъщност използват изцяло нова конструкция. Воланът се регулира по височина и по дълбочина – така че всеки да намери оптималната си позиция за бързи обиколки.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap
Още по-благородно с електрическото Bentley

8
мар.
2017

Електрическата студия на Bentley EXP 12 Speed 6e показва, как би могло да изглежда електрическото Bentley. Освен това автомобилът ни демонстрира насоката на дизайна на марката

Card image cap
Porsche 911 GT3 RS

6
мар.
2018

Card image cap
Qoros Qamfree 3: край със смяната на ангренажния ремък!

26
апр.
2016

На изложението в Пекин Qoros представя прототипа Qamfree 3. Благодарение на революционна техника моторът изобщо няма ангренажен ремък

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: