2025
За определени пазари ZF предлага две версии на Range Extender последно поколение. Те са предназначени за САЩ, където все още няма достатъчно добре развита инфраструктура за зареждане, и Китай, където автомобилите с Range Extender биват облагани с по-ниски данъци, отколкото тези само на двигатели с вътрешно горене – защото биват третирани като NEV (New Energy Vehicles). Базата на системата е генераторен блок, който при необходимост зарежда батерията на борда, за да позволи да шофирате с нулеви локални емисии. Като обикновен генератор RE постига мощност между 41 и 204 к.с.
Във версията eRe+ Range Extender-ът може да действа като спомагателно задвижване, да генерира до 122 к.с. допълнителна тяга и да задвижва колелата директно. И двата Range Extender-a позволяват монтажа на по-малки и по-евтини батерии за електрически автомобили. Новите системи са подходящи за платформи под напрежение 400 и 800 волта и трябва да влязат в серийно производство още през 2026 г.
Най-новото поколение Range Extender-и на ZF могат да бъдат свързани посредством фланци към всеки двигател на вътрешно горене с мощност от 90 кВт нагоре и позволяват да шофирате без отделяне на локални емисии. Моделът вдясно (на снимката горе) може да функционира и като електродвигател.