2021
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ПОЧТИ ВСИЧКО В ТОЗИ АВТОМОБИЛ доставя голямо удоволствие. Z4 е и си остава роудстър като по учебник. Колко такива са останали все още? Точно така! Затова пък човек не може да му се насити. Изглежда просто превъзходно, особено със свален покрив, а кокпитът и седалките са идеално скроени. Кожената тапицерия вече има патина – след 80 000 километра. Z4 обаче изобщо не е остарял – той е във върхова форма. Както и преди е пъргав и вози стегнато – не твърдо – с благодарение на прецизното му управление ще го дирижирате превъзходно и с лекота. 2,0-литровият 4-цилиндров двигател се усеща все по-добър с напредване на възрастта, като продължава да има солидно количество мощност и темперамент. Наистина е така. ZF-автоматичната трансмисия също се усеща като нова и свежа като през първия си ден. А покривът се оказа абсолютно надежден – особено по време на доста променливите атмосферни условия на тазгодишната ни „пролет“.
+ завладяващ дизайн, пъргав мотор, превъзходно пътно поведение, висококачествен покрив.
– резервоарът (52 л) можеше да е и по-голям. Скоро ще достигнем 100 000 км – моще ли да върнем времето назад?
BMW Z4 sDRIVE 30i
СТАРТ 24-ти септември 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 66 190 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 80 733 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,0 л А 95 Н/100 км