YELLOW TAXI СЪС СПЕЦИАЛНИ МЕРКИ ЗАРАДИ COVID-19


18
май
2020

Компанията предлага и специални бизнес услуги за клиентите си

По време на извънредното положение на много бизнеси им се наложи да спрат дейност, а на други да се променят заедно с обстановката в страната и света. Пандемията не подмина и таксиметровите услуги. „Бизнесът спря. Повечето ни шофьори нямаха възможност да работят, защото хората спряха да ходят на работа, спряха да се движат и това разбира се, ни се отрази“, споделя Калин Кокошаров, управител на Yellow.

В тази ситуация компанията решава да обърне внимание на свои услуги, които отдавна предлага, но в забързаното ежедневие няма време да оптимизира. „Имахме време да се огледаме, да видим как можем да подобрим услугата, защото когато бизнесът върви никога не ти остава време да видиш малкия детайл, а той почти винаги е най-важен“, разказва още  Кокошаров.

Така по време на извънредното положение фирмата решава да инсталира специални прегради между пътниците и шофьора, за да има сигурност и за двете страни и клиентите да бъдат спокойни когато се качват в автомобилите на Yellow. Освен това след всеки курс шофьорът е задължен да дезинфекцира колата. Мерките се въвеждат най-вече както за клиентите, така и за шофьорите.

Освен това Yellow напомня, че клиентите могат да се възползват и от допълнителните услуги, станали популярни по време на извънредното положение:

Delivery – всеки който иска да направи бърза и сигурна пратка на стоки, храни или продукти от първа необходимост до своите близки може да се възползва от тази услуга.

Assistant – услуга за всеки на пътя, който има нужда от съдействие при аварийна ситуация – подаване на ток, помощ при смяна на гуми, протоколи за ПТП и др.

Tour – специална услуга за всеки, който има нужда от обиколни курсове в града, разходка до забележителности, музеи, пътувания в провинцията и др.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >