AUTO BILD България / WRX STi: докоснахме се до горещия „японец“

WRX STi: докоснахме се до горещия „японец“

В края на лятото при дилърите ще бъде обновената версия на Subaru WRX STi. AUTO BILD беше на статичната презентация на модела на изложението в Детройт


11
ян.
2017

Иконата получава фейслифт: Subaru WRX STi е променено отпред, отзад и под ламарините – но не прекалено, точно както трябва при подобен модел с характер. Познатият отвор върху предния капак е станал по-голям, за да доставя повече въздух към интеркулера на 2,5-литровия боксер. При щатската версия мощността остава 305 к.с.

LED-фаровете в бъдеще ще могат да следят завоите. Отзад акцентът остава големият спойлер, който винаги ще привлича погледите на минувачите. Не, тук не става въпрос за тунинг – а за сериен модел.

7-инчовият дисплей на инфотейнмънт системата е сериен.

По-яки спирачки

Зад 19-цоловите джанти, „обути“ в гуми с размер 245/35 се крият зелени спирачни апарати Brembo. Новата спирачна система използва 6-бутални апарати отпред и 2-бутални – отзад, както и по-големи „надупчени“ дискове и накладки с по-голяма площ. Естествено, моделът запазва 4х4-задвижването – но системата използва т.нар. DCCD (Driver’s Control Center Differential System), която действа като централен диференциал с ограничено приплъзване и в бъдеще ще има усъвършенствано електронно управление – и няма да разчита на комбинация от „електроника и механика“, както досега. Посредством бутон в централната конзола въртящият момент може да бъде разпределян гъвкаво между предната и задната ос.

По-добри седалки и нова настройка на трансмисията

Новите седалки Recaro предлагат повече комфорт от „креслата“ в актуалния модел, които далеч не са лоши. Новите седалки изглеждат по-добре тапицирани и обхващат по-добре телата. С по-дебели странични стъкла, преработени уплътнения на вратите и модификации по предното стъкло Subaru иска да държи шума извън автомобила – така че младото поколение да се наслаждава на музиката от инфотейнмънт системата Starlink Version 7.0. ОК, истинските почитатели на Subaru не се интересуват от това – стига шумът на двигателя да е добър. Някои промени има и по асистиращите системи. Сега Head-up дисплеят показва предупредителните сигнали директно пред погледа на шофьора, а новата фунция Auto Vehicle Hold (AVH) заменя асистента за потегляне по наклон. А как са се отразили промените по окачването и по синхронизирането на предавките на 6-степенната ръчна трансмисия, ще разберем в края на лятото на 2017 г., когато моделът дойде в Европа.

Още по темата

Card image cap
Mazda CX-4: скосената „японка“

24
апр.
2016

С CX-4 Mazda пуска конкурент на Mercedes GLC Coupé и BMW X4 – но само за Китай

Card image cap
VW Polo номер 6: първи официални тийзъри

13
юни
2017

Шестата генерация на Polo пораства в посока Golf – от VW разпространиха изображения на някои детайли от новия модел

Card image cap
Ъпдейт за Skoda Rapid

22
февр.
2017

Фейслифтът на модела ще се появи при дилърите през пролетта на тази година

Card image cap

В последния брой:

Архив >