VW T5 и T6 слизат по-близо до асфалта


25
авг.
2018

VW Bus е голям и просторен семеен модел. Спортните амбиции всъщност са му чужди. Това би могло да се промени сега: специалистите на тема окачване от H&R са първите, които предлагат за известните модели на VW T5 и T6 системи от регулиращи се пружини, като серийните амортисьори биват запазени.

Регулиращите се пружини могат да се използват както за версиите с двойно задвижване, така и за тези само с предно – активните амортисьори също са съвместими с ъпгрейда на H&R. Гъвкавата и прецизно настройваща се техника дава възможност за смъкване на предната ос с от 25 до 45 милиметра, докато задната ос слиза по-близо до асфалта с от 15 до 50 милиметра.

 

Това води до по-директно управление в завоите, както и до редуциране на страничното накланяне, без това да се отразява негативно на комфорта на возене. Разбира се мерките на тунинг-специалистите имат полза и за външния вид на модела.

Още по темата