VW T4 с 300 „коня“ и 5 цилиндъра от Audi


21
окт.
2019

Серийно VW T4 се предлага максимално с 204 к.с. – вероятно те са се оказали прекалено малко за притежателя на този екземпляр. Тъй като въпросният Т4 е бил притежание на германеца Антон Шик, някога ръководител на едноименната фирма Schick Tuning, специализирана в преработката на бусове VW. Починалият през 2016 Шик е „поглезил“ личното си Bulli с пълна програма от модификации, включваща двигател, окачване и интериор. След преработката бусът вече генерира цели 300 к.с. и използва името Schick TS 260.

Тунингът е направен през 2004 на пробег от около 50 000 км. По отношение на задвижването Schick залага на фабрично нов „турбиниран петак“ от Audi. Бензиновият мотор е поставян на S2 и с леки модификации е използван в RS2. Двигателят е получил по-голям турбокомпресор, порядъчни допълнителни интеркулери и модифицирана ауспухова система. Това са около 50 процента повече от максималния брой „коне“, които можете да получите в сериен Т4! Спортно окачване, стабилизиращи щанги и спортна генерация осигуряват повече сигурност, а допълнителен резервоар позволява вместимостта за гориво да бъде увеличена до 150 литра. Като изключим джантите, отвън машината е в напълно заводски вид. Освен че е направил силов тунинг, Антон Шик е осигурил в интериора на Т4 всичко, което предлага неговата фирма. Освен седалки Recaro с електрически реглаж Bulli-то е получило изцяло кожен салон, допълнителни уреди и шумоизолация. Общо разходите по модификацията възлизат на 53 000 евро (ок. 106 000 лв.).

Съгласно обявата Т4-ката е в добро състояние. Всички модификации са придружени от протокол, налични са сервизна книжка и всички останали документи. Пробегът на шасито е 145 000 км, съответно двигателят е минал с 50 000 км по-малко. Специалното Bulli има и специална цена – 28 999 евро (ок. 58 000 лв.).

Още по темата

Card image cap
Небостъргачи на колела: кой има най-голям клиренс?

4
ное.
2016

Trucks, Trucks, Trucks: на най-голямото тунинг шоу в света SEMA 2016 има безброй Pick-ups и Jeeps, които ще накарат ченето ви да увисне. AUTO BILD реши да потърси кой има най-голям клиренс*