VW T3 втора ръка: професионална проверка на култовия бус

T3 се превърна в култ. Но едва ли има хора, които познават по-добре Bulli от Леми, Пайки, Булипапс и Дрюсел


19
сеп.
2017

TRANSPORTER, товарна платформа, двойна кабина, деветместен бус, къмпинг-Вulli, Multivan, задно и двойно задвижване, бензинов или дизелов двигател: за 13 години производство семейството на Т3 се разрасна много. Независимо от надстройката днес най-търсен от феновет е е 2,1-литровият боксер с водно охлаждане и катализатор (от 1985 г., 92 респ. 95 к.с.). Върховият бензинов мотор предлага приемлива за всекидневието динамика при относително нисък разход на гориво (11 до 13 литра А95Н). Произвежданите само до 1982 година боксери с водно охлаждане (50 и 70 к.с.) почти не играят роля на пазара и повечето от тях вече са собственост на колекционери. Нисък разход на гориво обещава предлаганият от 1984 година турбодизел с мощност 70 к.с., той се задоволява със 7 до 9 литра/100 км. Той обаче е значително по-муден от 2,1-литровия „воден“ боксер, както и доста по-шумен и не издържа на каране с пълна газ. Само тези, които карат спокойно и дават време на двигателя да загрее, а след каране и да се охлади, не рискуват тежки щети. За онези, които изобщо не държат на мощността, най-добрият избор е предлаганият до 1987 година 1,6-литров атмосферен дизел с мощност 50 к.с. 1,7-литровият дизел с 57 к.с . (от 1987 г .) развива 115 км/ч и е смятан за безпроблемен мотор, който спокойно изминава 500 000 км. Вариантът с двойно задвижване syncro, от който са произведени около 45 500 екземпляра, е само за запалените фенове на офроуда. Дефектните високо- съединители, блокажите на трансмисията и диференциалите ще ви струват луди пари, а много от специфичните за syncro резервни части вече не се предлагат като нови.

Още по темата

Card image cap
Компактни комбита с дизелов двигател: Ford е по-добър от VW и Opel

6
юни
2017

Golf VI има абонамент за победи в сравнителните тестове - но не е препоръчителен като употребяван автомобил

Card image cap
Избягвайте шофиране в опасните часове

7
апр.
2017

За оптималната кондиция зад волана са съществени субективни и обективни фактори. Ако спазвате тези елементарни правила, пътуването ви ще стане много по-сигурно

Card image cap
307 SW на старо: страданията на просторното Peugeot

16
мар.
2017

През 2002 година Peugeot 307 SW постави нови тенденции. Но с напредване на годините се увеличават и проблемите

Card image cap
Mercedes ML на старо: тракането е серийно!

5
юли
2017

Първото поколение на М-класата невинаги оправдава високите изисквания по отношение на надеждността, които имаме към един употребяван Mercedes

Card image cap

В последния брой:

Архив >