2017
TRANSPORTER, товарна платформа, двойна кабина, деветместен бус, къмпинг-Вulli, Multivan, задно и двойно задвижване, бензинов или дизелов двигател: за 13 години производство семейството на Т3 се разрасна много. Независимо от надстройката днес най-търсен от феновет е е 2,1-литровият боксер с водно охлаждане и катализатор (от 1985 г., 92 респ. 95 к.с.). Върховият бензинов мотор предлага приемлива за всекидневието динамика при относително нисък разход на гориво (11 до 13 литра А95Н). Произвежданите само до 1982 година боксери с водно охлаждане (50 и 70 к.с.) почти не играят роля на пазара и повечето от тях вече са собственост на колекционери. Нисък разход на гориво обещава предлаганият от 1984 година турбодизел с мощност 70 к.с., той се задоволява със 7 до 9 литра/100 км. Той обаче е значително по-муден от 2,1-литровия „воден“ боксер, както и доста по-шумен и не издържа на каране с пълна газ. Само тези, които карат спокойно и дават време на двигателя да загрее, а след каране и да се охлади, не рискуват тежки щети. За онези, които изобщо не държат на мощността, най-добрият избор е предлаганият до 1987 година 1,6-литров атмосферен дизел с мощност 50 к.с. 1,7-литровият дизел с 57 к.с . (от 1987 г .) развива 115 км/ч и е смятан за безпроблемен мотор, който спокойно изминава 500 000 км. Вариантът с двойно задвижване syncro, от който са произведени около 45 500 екземпляра, е само за запалените фенове на офроуда. Дефектните високо- съединители, блокажите на трансмисията и диференциалите ще ви струват луди пари, а много от специфичните за syncro резервни части вече не се предлагат като нови.