2021
В Tuning Trophy Germany на DMAX и AUTO BILD ще участва едно невероятно Polo за пистата. Малкият модел на VW е с двойно по-голяма мощност от серийната версия!
В новата телевизионна поредица Tuning Trophy Germany на DMAX и AUTO BILD Сидни Хофман и неговото жури търсят най-добре тунингования автомобил на Германия. Участниците са най-разнообразни. Представяме ви VW Polo WRC на Йозеф Мьортл, което излиза в битка за спечелване на надпреварата с доста солидна мощност.
200 к.с. повече от серийното Polo
В рамките на пет години 34-годишният собственик на автомобила е инвестирал в своето Polo около 40 000 лв. Резултатът е впечатляващ. На външен вид Polo привлича погледите, което се дължи и на екстремната фолировка на стойност 12 000 лв. Освен това има по-широки калници, вентилационни отвори в предния капак и алуминиеви джанти с размер 17 цола. Кулминацията е под предния капак: 2-литровият 4-цилиндров турбомотор разполага след тунинг от SL Tuningsolutions вместо със серийните 220 със солидните 420 к.с. Задвижването му е предно! Увеличението на мощността е постигнато чрез нов турбокомпресор TM460, интеркуулер Wagner, както и нова ауспухова уредба на Edel01.
Аксесоари от спорта и в интериора
По-мощна бензинова помпа осигурява гориво за двигателя, докато нов съединител Sachs и полусликове Nankang предават мощността върху пътя. Окачването е с регулиращи се пружини на KW, а седалки тип корито на Recaro, пожарогасител и клетка срещу преобръщане заедно с мрежа са сред другите модификации. С това Polo-то на Мьортл далеч не е готово. Мечтата му: да монтира в предницата 5-цилиндров двигател, който ще вдигне допълнително мощността. Любопитни сме да разберем, как ще се представи това Polo на Tuning Trophy Germany срещу Ford Focus ST и BMW E39 M5!