VW Passat B8: как се представя като употребяван автомобил?

Като употребяван класическият служебен автомобил вече става интересен и за частни лица. Но дали е добър избор?


17
авг.
2017

ПРЕЗ 80-ТЕ ГОДИНИ нещата бяха ясни: семействата се возеха в Passat Variant. В модификацията CL той разполагаше с достатъчните 75 к.с. и беше изгоден. Но през годините размерите и цената на Passat се увеличиха значително. И в това няма нищо чудно, защото междувременно най-големите купувачи са фирмите. Тези автомобили, почти винаги с TDI под предния капак, навъртат много бързо километрите по германските магистрали. Но като употребяван автомобил Passat отново става интересен за частните лица, особено произвежданото от 2014 година шесто поколение. Важно е да знаете: според концерна големите фейслифтове се обозначават като нови модели, поради което моделното семейство се нарича В8, а не В6.

Типичен за VW кокпит с добро управление.

Автомобилът на снимките, който се продава в Autohus в Бокел (www.autohus.de), е навъртял 205 000 км за 2 години. И то невинаги бавно, както се вижда от очуканата от камъчета предна част. Дизеловият двигател EA288, наследник на манипулирания и скандално известен EA189, работи добре и е издръжлив. Освен това всички В8 отговарят на нормата за вредни емисии Eвро 6. Но не всички варианти са оборудвани с SCR катализатор.

TDI двигателят с мощност 150 к.с. работи тихо и мощно. Негов недостатък си остава леката слабост при потегляне при ниски обороти

В интериора ни дразни относително обикновеното арматурно табло, което също като окачването има склонност към трополене. Силните звуци от окачването при движение също са чест проблем за марката. За сметка на това седалките и качеството на детайлите са убедителни. Превключвателите не са износени дори и след 5 обиколки на Земното кълбо. И тъй като VW по традиция се справя добре с антикорозионната защита, рискът в това отношение при покупка на старо е нисък. Доста по-проблематичен е софтуерът. Особено при ранните модели електрониката често се „побърква“, което води до отказ на навигационната система, камерите, както и множеството асистиращи системи. Ето защо най-малък е рискът при опростените базови модели. А те са и най-евтини и поради това са препоръчителни за семействата. Все пак преди 30 години Passat се справяше със задачите си много добре дори и без никакви подобни помощници.

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

С вместимостта си до 1780 литра багажникът е все така огромен

Още по темата

Card image cap
Mercedes M-клас/GLE (Typ W166) – препоръчителен на старо?

13
мар.
2018

Докладът на TÜV за 2018 г. ни информира, кои автомобили са надеждни и в добро състояние и след години. AUTO BILD ще ви представи най-добрите 15 SUV-а, които са препоръчителни като употребявани

Card image cap
Кинезитерапевт: не се навеждайте поне 5 минути след дълго шофиране!

7
апр.
2017

Дано не сте го изпитвали: цял ден бързате да стигнете морето, най-накрая се паркирате пред хотела и се втурвате да разтоварвате багажа, когато изведнъж остра болка прерязва кръста ви

Card image cap
Nissan Juke на старо: това изкуство ли е или какво?

8
апр.
2018

Границата между произведение на изкуството и дизайнерски провал е тънка. Juke е по-смел от всеки друг SUV

Card image cap
VW Polo на старо: защо всички тичат подире му

15
ян.
2018

Предсказуем като чиновник, точен като часовник... има много причини да изберете евтиния употребяван VW Polo.

Card image cap
Всичко най-важно за пистовия ремък

22
мар.
2018

Когато чуете ремък да свири, трябва да планирате посещение в сервиза

Card image cap

В последния брой:

Архив >