VW Golf III Cabriolet: несуетен, но и непреходен – НО ХАРЧИ 14/100!


4
сеп.
2020

Комбинацията от GTI двигател и спокойна автоматична трансмисия ме убеди да го купя. Оттогава изминаха над десет години и моят Golf е преживял какво ли не. Колкото спокойно да работи в студено състояние, толкова капризен става при работна температура. Многобройните опити за ремонтиране не се увенчаха с успех. Има още един проблем, който никога няма да мога да разреша: тромаво превключващата автоматична трансмисия превръща скромната „кошничка за ягоди“ в лакомник. 14 литра А 95 Н в града са нещо нормално. Добре, че не го карам често. За всичките тези години съм изминал 10 000 километра. Естествено се наслаждавам да ги изминавам със свален покрив. Когато слънцето проникне в интериора от 90-те години и Golf се придвижва спокойно из града, забравям за всички проблеми.

Между 1993 и 2001 г. Golf Cabrio се произвежда от Karmann в Оснабрюк
Golf III е типичен продукт на ерата Лопез, през която се пести отвсякъде. Все пак кокпитът е доста изчистен

Технически данни

Двигател 4 цилиндъра, отпред надлъжно • Работен обем 1984 см3 • Мощност 85 кВт (115 к.с.) при 5400 об/мин • Макс. въртящ момент 172 Нм при 3200 об/мин Задвижване предно/4-степ. автоматик • Д/Ш/В 4020/1695/ 1400 мм • Тегло (празен) 1280 кг Багажник 270–448 л • 0–100 км/ч 11,6 сек • Макс. скорост 186 км/ч Разход 10 л А95Н/100 км • Емисии CO2 238 г/км

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА VW GOLF III CABRIO НА СТАРО

Още по темата