VW Amarok Aventura 3.0 V6 TDI: мощен, корав и изискан


2
май
2019

258 конски сили и 580 Нм, комбинирани с пъргава и модерна 8-степенна автоматична трансмисия. И се усещат прекрасно – дори когато сте зад волана на „товарач“ като Volkswagen Amarok, който в новата си версия Aventura e „по-рафиниран“ от когато и да било. Благодарение на самоблокиращия се Torsen-диференциал, който не е характерен за класа на пикапите, Amarok демонстрира превъзходно сцепление както по асфалт, така и по пресечен терен.

Товарният отсек е с площ 2,52 кв. м, ролбарът Plus и антиплъзгащата се облицовка, устойчива на триене и надиране, са характерни за версията Aventura

На практика, екипиран с 3-литровия V6 TDI и с интелигентен автоматик, Amarok Aventura разчита на почти същото задвижване като Q7 – и е подобаващо динамичен, както подсказват и планките за превключване на предавките. С тях ще можете да се почувствате като състезател – дори ако теглите друг автомобил на ремарке отзад или сте оползотворили целия „леген“ за дърва на вилата. Типично за класа си, Amarok предлага значително по-добри офроуд способности от „изнежените“ SUV-ове и въпреки окачването на листови ресори вози съвсем прилично, а бързото шофиране по магистрала е учудващо спокойно за автомобил с подобни габарити.

„Перата“ за превключване от волана са по-скоро за престиж – защото автоматикът се справя с работата си идеално

Всичко това обаче си има своята цена: топверсията Amarok Aventura струва минимум 108 070 лева – което го прави близо двойно по-скъп от базовия вариант със задно задвижване за 64 255 лева.

ИЗВОД

При версията Aventura Volkswagen успява в максимална степен да „скрие“, че Amarok всъщност е лекотоварен автомобил – поне що се отнася до реакциите на задвижването и усещането в кокпита. Иначе талантите на „работяга“ са запазени.

Интериорът не крие загадки – подредбата на превключвателите е като при Golf

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ

Двигател V6, турбодизел; Работен обем 2967 куб.см; Макс. мощност 190 кВт (258 к.с.) при 2500-4000 об./мин; Макс. въртящ момент 580 Нм при 1400-3000 об./мин; Макс. скорост 207 км/ч; 0-100 км/ч 7,3 сек; Задвижване двойно/8-степ. автоматична трансмисия; Д/Ш/В 5321/1954/1834 мм; Обем на товарния отсек 2,52 куб.м; Тегло 2027 кг; Разход EU-Mix 8,3 л; Емисии СО2 219 г/км; Цена: от 108 070 лв.

Още по темата

Card image cap
Новата Toyota RAV4 Hybrid: я, и тя е на ток!

6
апр.
2016

В Toyota са подложили RAV4 на основна модернизация. А най-новото е: хибрид с мощност 197 к.с. и за пръв път и с двойно задвижване

Card image cap
Първи сравнителен тест на освежения A-клас

4
ян.
2016

Надпревара в компактния клас. Какво е донесъл фейслифтът на А-клас? Сравнение на моделите с малки бензинови двигатели

Card image cap
Нова външност, същата мощност

7
юли
2017

Peugeot направи фейслифт на компактния си спортен модел 308 GTi. Визията е обновена, но мощността остава 272 к.сд.

Card image cap
Kia Niro: Интелигентна алтернатива на дизела

26
авг.
2016

В момента на дизеловите агрегати не им е лесно. Затова и нашето алтернативно предложение: хибриден модел на Kia

Card image cap
BMW 330e срещу Lexus IS 300h: Близко ли са алтернативите на дизела?

20
май
2017

Комбинация от бензинов агрегат и електромотор – това би трябвало да е най-добрата техника за пестене. Тествахме дали хибридите на BMW и Lexus са подходящи да заменят дизеловите двигатели

Card image cap

В последния брой:

Архив >