VW разбива щатския пазар… с кетчуп!

2609
2024

Ако и автомобилите се продаваха така, във Волфсбург нямаше да мислят за съкращения: Volkswagen пусна на пазара в САЩ кетчупа с официален каталожен номер 00010 ZDK-259-101 – и съобщи, че вече е разпродаден!

Volkswagen се бори с всякакви средства срещу кризата. Но част с номер 00010 ZDK-259-101 се продава като топъл хляб! От нея на са останали никакви бройки – а аналогията с храна не е случайна: в САЩ клиентите се избиха да купуват пикантния кетчуп на VW, който за ограничен период от време беше предлаган чрез „DriverGear“ – но вече е изчерпан.

Къривурстовете на VW също са истински хит

Volkswagen от десетилетия произвежда храни като къривурстове за служителите в германските си заводи. Наденичките са абсолютен хит в столовете на автомобилния производител. Те са пуснати за първи път през 1973 г. и имат дълги традиции. Общо 8,33 милиона бройки са продадени през 2023 г., с около 400 000 повече спрямо предишната рекордна 2022 г. Къривурстовете на VW се продават и в много супермаркети в германската федерална провинция Долна Саксония.

А наденичките без съмнение вървят идеално с лютичък кетчуп. Официалната рецепта за къривурстоветее създадена от готвачи на Volkswagen и е известна само на няколко души. Именно къривурстът на Volkswagen – който някога също се продаваше под официален каталожен номер на VW – вдъхнови производството на кетчуп, започнало през 1996 г.

VW кетчуп отбеляза сериозен успех в САЩ.

„Тази година празнуваме нещо повече от годишнина в продажбите на автомобили“, казва Рейчъл Залузек, вицепрезидент на VW, отдел маркетинг. „Ние празнуваме истории, спомени, страст и всички забавни и неочаквани неща, които правят Volkswagen марката, която сме днес – неща като нашия пикантен кетчуп.“

Volkswagen празнува в САЩ

Тъй като Volkswagen празнува своята 75-годишнина от стъпването си на пазара в САЩ, наскоро беше представен Джейми Ор, фен, който, подобно на много други, посещава глобалната централа на марката във Волфсбург – и решава да донесе тази слабо позната „част“ от германския каталог като сувенир в САЩ. Джейми казва, че от години взимал по няколко бутилки, за да ги раздава на срещите си с други почитатели на Volkswagen – и така вдъхновява компанията да пусне за продажба соса отвъд Океана.

Малка утеха за американците, които не са успели да се сдобият с доматената подправка, ще бъде участието на кетчупа на ChainFEST, водещия световен гурме фестивал за храна от вериги за бързо хранене в Лос Анджелис, който ще започне на 5 октомври 2024 г..

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин