Volvo Cars ще бъде напълно електрическа компания до 2030 г.


2
мар.
2021

Изцяло електрическите модели на Volvo ще бъдат достъпни само онлайн

Volvo Cars се ангажира да стане лидер в бързо растящия пазар на премиум електрически автомобили и планира да стане изцяло електрически бранд до 2030 година.

Компанията възнамерява да продава само изцяло електрически автомобили и да премахне всеки модел от глобалното си портфолио с двигател с вътрешно горене, включително хибридите.

Решението на шведския премиум бранд също така се основава на очакванията, че законодателството, както и бързото разширяване на достъпната висококачествена инфраструктура за зареждане ще ускорят приемането от потребителите на напълно електрически автомобили.

Преминаването към пълна електрификация на Volvo Cars се съчетава с повишен фокус върху онлайн продажбите и по-пълна, атрактивна и прозрачна потребителска оферта под името Care by Volvo. Всички напълно електрически модели ще бъдат достъпни само онлайн.

Бъдещето на Volvo Cars се определя от три стълба: електрификация, дигитализация и растеж“, сподели Лекс Керсмакерс, ръководител на глобалните търговски операции. „Искаме да предложим на нашите клиенти спокойствие и безгрижност при закупуването на Volvo автомобил. Опростяването и удобството са ключови за всичко, което правим.

Докато Volvo Cars инвестира сериозно в платформи за онлайн продажби, компанията ще изгради по-силни взаимоотношения с клиентите и със своите партньори. Шведският премиум бранд ще продължи да отговаря за различни важни услуги като подготовка, доставка и обслужване на автомобили.

Онлайн и офлайн трябва да бъдат напълно и безпроблемно интегрирани“, добави Лекс Керсмакерс. „Където и да е клиентът в пътуването си – онлайн, в шоурума или шофирайки колата – клиентското изживяване трябва да бъде първокласно.“

При закупуване на електрическо Volvo онлайн, то ще се предлага с удобен пакет услуги, който включва елементи като сервиз, гаранция, пътна помощ, както и застраховка, където е налична, и опции за домашно зареждане.

Във водещия си онлайн магазин volvocars.com компанията ще опрости радикално процеса и ще намали броя на стъпките, включени в регистрацията.

Клиентите ще могат да избират от атрактивни предварително конфигурирани електрически Volvo автомобили, които са готови за лесна и удобна поръчка и бърза доставка.

По-нататъшно удобство и опростяване идва чрез прозрачни и определени модели на ценообразуване. Това премахва необходимостта от преговори, увеличава прозрачността и изгражда доверие.

Преходът на компанията към производител на изцяло електрически автомобили, достъпни изцяло онлайн, е част от нейния амбициозен климатичен план, който се стреми постоянно да намалява въглеродния отпечатък на жизнения цикъл на автомобил чрез конкретни действия.

Амбицията за 2030 г. представлява ускоряване на електрификационната стратегия на Volvo Cars, водена от голямото търсене на електрифицираните от нея автомобили през последните години и твърдото убеждение, че пазарът на автомобили с двигатели с вътрешно горене намалява.

За да останем успешни, се нуждаем от печеливш растеж. Така че вместо да инвестираме в свиващ се бизнес, ние избираме да инвестираме в бъдещето – електрически и онлайн “, сподели Хакан Самуелсон, главен изпълнителен директор. „Ние сме напълно фокусирани върху това да станем лидер в бързо растящия премиум електрически сегмент.“

Миналата година Volvo Cars представи първия си изцяло електрически автомобил XC40 Recharge на пазарите по целия свят. По-късно днес компанията ще представи втория си напълно електрически автомобил, нов модел от серията 40.

През следващите години Volvo Cars ще представи няколко допълнителни електрически модела, като следват още. До 2025 г. компанията цели 50% от глобалните и продажби да се състоят от напълно електрически автомобили, а останалите от хибриди. До 2030 г. всяка кола, която продава шведският премиум бранд, трябва да бъде изцяло електрическа.

Няма дългосрочно бъдеще за автомобили с двигател с вътрешно горене“, каза Хенрик Грийн, главен технологичен директор. „Ние сме твърдо решени да станем производител на електрически автомобили и преходът трябва да се случи до 2030 г. Това ще ни позволи да отговорим на очакванията на нашите клиенти и да бъдем част от решението, когато става въпрос за борба с климатичните промени.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >