Volvo Cars постави шести рекорд по продажби с над 700 000 автомобила


9
ян.
2020

Volvo Cars постави нов, шести пореден рекорд в световен мащаб през 2019 г. Шведският премум бранд успя да продаде над 700 000 автомобила, което е прецедент в 93-годишнатаму история. Компанията регистрира 705 452 продадени автомобила през изминалата година, което е ръстот 9,8% в сравнение с 2018 г.

Новият рекорд е подкрепен от продължаващото силно търсене на многократно награждаваната SUV гама на Volvo Cars. Трите високопроходими модела на брандаспомогнаха компанията да спечели значителен пазарен дял в Европа, САЩ и Китай.

Компанията регистрира силно търсене на електрифицираните сиавтомобили, както по отношение на регистрирани продажби, така и наиндивидуални поръчки. Общо Volvo Cars продаде 45 933 Plug-in хибридни модела през 2019 г., което е увеличение с 22,9% в сравнение с предходната година и повече от двоен ръстспрямо 2017 г.

Щастлив съм, че за първи път в историята си отчетохме продажби от над 700 000 автомобила, получавайки пазарен дял във всичките ни важни региони“, каза Хакан Самюелсън, изпълнителен директор. Стремежът ни е да надграждаме тази положителна тенденция през 2020 г., като започнемвъвеждането на нашата Recharge гама.”

Благодарение на силното си портфолио и продажбите си през 2019 г., Volvo Cars надмина миналогодишния си рекорд от 642 253 продадени автомобила, почти месец преди края на годината. Декември беше най-успешният месец за компанията от гледна точка на продажби, с 23.4% ръст на годишна база до 74 239 продадени автомобила.

В Китай Volvo Cars продаде 154 961 автомобила през 2019 г., което е увеличение с 18,7% в сравнение с 2018 г.,изпреварвайки ръста на пазара. Резултатът е исторически рекорд за компанията в Китай. Това е и най-големият брой продадени автомобили за един пазар до сега.

В Съединените щати Volvo Cars продаде 108 234 автомобила, като за пръв път от 2007 г. насам продажбите успяха да нахвърлят 100 000. В сравнение с 2018 г. продажбите се увеличиха с 10,1%.

В Европа също бе отчетен ръст в продажбите.За пръв път в своята история Volvo Cars продаде над 50 000 автомобила в Германия. А в Обединеното кралство компанията реализира най-добрия си резултат от 1990 г. насам.

Други пазари, които записаха най-високите си продажби в историята на Volvo Cars, са Австралия, Белгия, Бразилия, Чехия, Унгария, Корея, Полша и Португалия.

Volvo XC60 продължава да бъде най-продаваният автомобил за компанията в световен мащаб, следван от Volvo XC40 и Volvo XC90.Седаните и автомобилите от сериите 90 и 60 също допринесоха за растеж на обема в Китай и Европа.

Тази година Volvo Cars започва въвеждането на Recharge линията си на пазарите по целия свят. Recharge ще бъде названиетона всички електрически и хибридни автомобили на Volvo.

С тази линия компанията цели увеличаване на продажбите на Volvo автомобили с електрическо или хибридно задвижванеи да насърчи максималнотоизползване наPure mode при шофиране. Стремежът на Volvo Cars еPlug-in хибридните автомобили да представляват 20% от общите ѝ продажби през 2020 г.

Volvo Cars е единственият производител на автомобили, който предлага Plug-in вариант за всеки модел от своето портфолио. Скоро купувачите ще могат да изберат и първият изцяло електрически автомобил на Volvo Cars, Volvo XC40 Recharge P8.

Още по темата

Card image cap
Пет звезди по безопасност от Euro NCAP за новия Renault KOLEOS

26
сеп.
2017

Новият Renault KOLEOS получи оценка от пет звезди след тестовете по безопасност, провеждани от независимата организация Euro NCAP

Card image cap
63 000 лв. за Jaguar E-Pace на българския пазар

12
сеп.
2017

Мощният компактен SUV вече официално се предлага на родния пазар

Card image cap

В последния брой:

Архив >