Volvo Cars отчете ръст от 11,6% през ноември


5
дек.
2019

Шведският производител на премиум автомобили Volvo Cars запазва високите нива на продажби и през ноември. Общият им обем нарасна с 11,6% в сравнение със същия период през миналата година. Volvo Cars продължава да расте по-бързо от индустрията в САЩ, Китай и Европа, като през предпоследния месец от тази година компанията продаде общо 62 550 автомобила в тези пазари. За периода януари-ноември глобалните продажби на шведския производител достигнаха 631 213 автомобила в сравнение с 582 096 за същия период на 2018 г. Това е ръст от 8,4%. Силното представяне през годината осигурява на Volvo Cars шанс да постави нов световен рекорд за годишни продажби през 2019 г. През цялата 2018 г. компанията успя да продаде 642 253 автомобила.

Двуцифреният ръст през ноември се дължи на продължаващото голямо търсене на многократно награждаваните SUV модели на марката. Volvo XC60 е най-продаваният автомобил на компанията за изминалия месец, следван от Volvo XC40 и Volvo XC90. Премиум комби автомобилите Volvo V60, Volvo V60 Cross Country и новият спортен седан Volvo S60 също допринесоха за ръст в обема. Продажбите в Европа през ноември нараснаха с 5,3% до 29 261 автомобила, в сравнение със същия период на миналата година. Най-продаваните модели в региона през месеца бяха Volvo XC60, Volvo XC40 и Volvo V60.

За първите единадесет месеца продажбите в европейския регион са се увеличили с 6.2% до 306 381 автомобила, в сравнение със същия период на миналата година. Пазари като Обединеното кралство и Германия отчитат ръст, съответно от 13% и 20.3% през периода януари-ноември. Така те надскочиха общите си продажби през 2018 г. още преди края на 2019 г.

Продажбите на Volvo Cars в Китай са се увеличили с 26,7% до 14 502 автомобила през ноември, в сравнение със същия период на миналата година. Силният растеж в региона беше провокиран от търсенето на Volvo XC60, Volvo S90 и Volvo XC40. А през периода януари-ноември продажбите в страната нараснаха с 16,3% до 138 053 автомобила, сравнено със същия период през 2018 г. Силното представяне на компанията спомогна Китай да постигне по-високи продажби в рамките на първите единадесет месеца от тази година, в сравнение с продажбите през цялата 2018 г.  

В САЩ продажбите през ноември достигнаха 9 635 автомобила, което е със 17,8% повече, в сравнение със същия период на 2018 г. Volvo XC90 беше най-продаваният модел в региона, следван от Volvo XC60 и Volvo XC40.

И тук компанията продължи да расте по-бързо от индустрията в страната за първите единадесет месеца, като продажбите са нараснали със 7,2% до 95 874 автомобила, в сравнение със същия период през 2018 г.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >