Volvo ще продава половината си автомобили онлайн

1609
2020

Volvo Cars фундаментално модернизира и надгражда начина, по който клиентите купуват, взимат под наем, абонират се и обслужват автомобилите си, работейки в посока за постигане на амбицията си 50% от продажбите на компанията да бъдат генерирани онлайн до 2025 г.

На 7-ми септември компанията обяви придобиването на Upplands Motor, базираното в Стокхолм представителство (подлежи на одобрение от регулаторните органи), и планира да придобие изцяло компанията Bra Bil, с цел обединяване на двете операции с Volvo Bil, което е собствено представителство на шведския премиум бранд.

Това обединение ще позволи на Volvo Cars да стартира технологична трансформация на своите търговски дейности. Стратегията на компанията е да създаде онлайн и офлайн преживяване за своите клиенти, съвместно с търговските представителства на бранда в световен мащаб. Тази обединена операция ще позволи на Volvo Cars да използва изцяло силния си вътрешен пазар, за да придобие знания и да разработи бъдещия бизнес модел.

Volvo Cars вярва, че клиентите също желаят улеснение, когато купуват или обслужват автомобила си. Традиционната система за търговия обслужва клиентите от десетилетия, но като водеща автомобилна компания в Швеция, Volvo трябва да претърпи промени, за да отговори на бъдещите потребителски изисквания.

Клиентите на Volvo скоро ще могат лесно да се придвижват между онлайн и офлайн пространството, спестявайки време и пари, като предприемат голяма част от процеса на покупка онлайн, а същевременно запазват възможността си да посещават търговеца лично само когато е необходимо.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин