Volvo построи 15-метрова 58-тонна кула от камиони


27
февр.
2020

Филмът за премиерата на най-новите модели на Volvo Trucks достигна нови висоти. За да демонстрира мощността и здравината на новите товарни автомобили, Volvo построи колосална 15-метрова 58-тонна кула от камиони, подреждайки четирите си нови модела един върху друг. В допълнение към нея, най-отгоре застана президентът Рогер Алм.

В индустрията на товарните автомобили пускането на пазара на един камион е огромен проект. Но излизането на четири едновременно е почти нечувано. При обновяването на цялата гама тежкотоварни камиони с кабина над двигателя, Volvo Trucks избра различен подход.

Необичайният филм е заснет през нощта и започва с показване на кулата от камиони като огромен, светещ в далечината монолит. По-нататък виждаме вълци на преден план и зърваме за малко жена водач. С приближаването към кулминацията на филма, изпълнена с дим и светлинни ефекти, виждаме, че човекът, който стои върху кулата от камиони, всъщност е президентът на Volvo Trucks Рогер Алм.


Излизането на филма се случва един ден преди официалното пускане на европейския пазар на гамата тежкотоварни камиони Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM и Volvo FMX. Четирите камиона представляват около две трети от доставките на Volvo Trucks.

„Това е най-мащабното пускане на пазара на нови модели от Volvo Trucks. Те ще имат огромно влияние върху рентабилността и способността на нашите клиенти да се конкурират както за бизнес, така и за най-добрите водачи. Свикнал съм да контролирам нещата, но за мен снимането на кулата от камиони определено беше необичаен работен ден. Нека го кажа така – изпитвам известен респект към

височините. Аз съм земен човек“, казва Рогер Алм, президент на Volvo Trucks.Филмът е заснет в края на 2019 г. на полигон извън родния град на Volvo, Гьотеборг, Швеция. Както кулата от камиони, така и по-голямата част от визуалните ефекти са истински, включително димът и светлините, което е показано във филм зад кадър.

„Около месец бе необходим, за да проектираме и изградим кулата и да се уверим, че е безопасно да се движи. Това стана възможно най-вече благодарение на здравия строителен камион Volvo FMX и новия му спомагателен мост за 38 тона, който може да издържи теглото на останалите. Но също така изискваше постоянна скорост и посока, които бяха постигнати чрез технологията Volvo Dynamic Steering и опитен водач на камиони“, заяви Маркус Викстрьом, инженер във Volvo Trucks и част от инженерния екип, работил по кулата.

Кликнете тук, за да видите филма зад кадър.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >