Volvo водач при дизелите


1
май
2017

Седем от осем нови автомобила Volvo през 2016 г. са били с дизелов двигател под предния капак. Така шведската компания се превръща в марката с най-голям дял сред 20-те най-продавани в Германия, чийто двигател работи на принципа на самовъзпламеняването. Причината: най-продаваните модели на Volvo за м.г. на посочения пазар са SUV-овете ХС60 и ХС90, които клиентите най-често предпочитат с дизелова моторизация въпреки липсата на AdBlue-техника. Около три четвърти от продадените коли на Тoyota, MINI и Dacia са бензинови. Докато японците залагат активно на хибридизацията и предлагат дизели само за някои модели, ниският дял при MINI се дължи на друго – купувачите на британската марка обикновено виждат в нея второто превозно средство в семейството или ползват колата само в града: по този начин надценката за дизела се оказва нерентабилна. Обикновено дизелите биват предпочитани във фирмените флотилии, които най-често идват от германските премиум производители или от VW.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >