Volkswagen с повече продажби въпреки предизвикателствата на WLTP


30
окт.
2018

Концернът Volkswagen увеличава продажбите си за първите девет месеца на 2018 с 4,2 процента спрямо същия период на предходната година. Във Волфсбург се гордеят с постижението си, тъй като то е реализирано въпреки предизвикателствата на новата тестова процедура за измерване на разхода WLTP, която стана причина за временни спадове в оборта преди всичко на Стария континент. Оборотът на концерна е нараснал на 174,6 млрд. евро (след 170,1 млрд. спрямо първите девет месеца на 2017 г.).

Д-р Херберт Дийс, председател на Управителния съвет на Volkswagen AG, коментира: „Развитието ни в първите девет месеца на тази година е радващо. Пред нас все още има големи предизвикателства, с които както ние, така и цялата автомобилна индустрия трябва да се справи. В момента се намираме в процес на трансформация, следваща новия път на компанията, и не трябва да вдигаме крака от педала на газта.“

Във Volkswagen oчакват да постигнат заложените за края на 2018 г. бизнес цели. От концерна прогнозират, че доставките за настоящата година леко ще надвишат тези за 2017. По всичко личи, че оборотът на компанията ще нарасне с до 5 процента, както и оперативната печалба – с 6,5 до 7,5 процента.

Още по темата