Volkswagen планира до 2025 г. 50 процента дял на SUV


25
окт.
2018

– марката Volkswagen очаква силен растеж на дела на SUV-овете в Северна и Южна Америка, както и в Китай

– до 2025 г. марката Volkswagen ще разполага с над 30 SUV-модела в своята гама

– новият T-Cross ще разшири продуктовата гама от SUV-ове в най-малкия сегмент

Volkswagen продължава с най-голямата SUV-офанзива в своята история. През 2025 г. се очаква всеки втори продаден лек автомобил на Volkswagen в световен мащаб да бъде SUV. Днес такъв е всеки пети автомобил. Особено силен растеж при продажбата на SUV марката очаква в Северна и Южна Америка, както и в Китай. До 2025 г. Volkswagen ще разполага с над 30 SUV-модела в своята гама. С новия T-Cross във формата на Polo марката ще допълни своята SUV-продуктова гама в най-малкия сегмент. T-Cross ще бъде представен днес едновременно в Европа, Китай и Южна Америка в рамките на световната си премиера.

„SUV-овете стават все по-предпочитани от клиентите ни в целия свят“, казва Юрген Щакман, член на управата, отговарящ за продажбите на  Volkswagen леки автомобили. „Затова последователно ускоряваме нашата SUV-офанзива. Тя ни помага по решаващ начин да засилим основната си дейност, така че да осъществим необходимите милиардни инвестиции в електрическата мобилност и автономното шофиране. T-Cross допълва нашето SUV-семейство в бързо нарастващия пазар на малки SUV-ове.“

С Touareg в премиум SUV-сегмента, Tiguan и T-Roc в компактния клас до T-Cross в сегмента на малките автомобили, Volkswagen притежава силна продуктова гама, която ще продължи да расте. Ще последват още SUV-модели. През 2020 г. ще се появи ID. CROZZ – първият изцяло електрически  SUV на Volkswagen. Този сегмент също е част от офанзивата при електрическата мобилност на Volkswagen, в рамките на която до 2025 г. в световен мащаб на пазара ще се появят 20 нови електромобила.

Обявената от Volkswagen през 2015 г. SUV-офанзива е история на успеха: компактният Tiguan, с чието второ поколение през 2016 г. бе даден стартът на разширяването на SUV-портфолиото на Volkswagen, до днешна дата е продаден пет милиона пъти. Междувременно моделът е сред десетте най-продавани автомобила в света. Специфичните модели Atlas за САЩ и Teramont за Китай също жънат успехи в тези държави. Touareg, първият SUV на марката, вече в третото си поколение, също се продава много добре. Според очакванията на Volkswagen няма да е нужно дълго време, за да бъде достигната границата от един милион продадени автомобила от старта на първото поколение на модела.

Все още новият T-Roc, SUV-ът в класа на Golf, също имаше успешен старт: от пускането му на пазара в края на миналата година са продадени почти 130 000 автомобила T-Roc.

T-Cross е най-малкият и най-компактен SUV на марката – същевременно и първият SUV, който Volkswagen предлага в този клас. T-Cross е всестранен талант: това личи най-вече от многобройните асистенти и комфортни системи, запазени досега за моделите от по-високи класове. Така моделът разполага серийно със система за наблюдение на зоната около автомобила Front Assist заедно със система за разпознаване на пешеходци и функция за аварийно спиране в града, асистента за запазване на пътната лента Lane Assist, проактивната система за предпазване на пътниците, както и асистента за смяна на пътната лента Blind Spot Detection. Едновременно с това T-Cross предлага повече пространство, гъвкавост и индивидуалност  благодарение на регулиращата се задна седалка. За това, че T-Cross подхожда чудесно на времето, свидетелстват и дигиталният кокпит и фактът, че е перфектно свързан с външния свят.

 

Още по темата