Volkswagen няма да електрифицира новия Amarok

2202
2022

Volkswagen разкрива с още тийзъри как ще изглежда новото поколение Amarok. Сега от пресотдела на марката разпространиха скици, които представят визията на новия модел, гледан отстрани и отзад. Пикапът, който трябва да бъде лансиран в края на годината, ще използва същата платформа като Ford Ranger, но за разлика от него ще бъде произвежда не в Тайланд, а в Южна Африка.

Третото поколение на Amarok ще разполага със значително по-широк набор от системи в помощ на водача и ще радва притежателите си с по-богати възможности за свързаност. Така новият Amarok ще предлага иновации, които до момента е било невъзможно да бъдат намерени в неговия сегмент от пазара. Разбира се, той и занапред няма да се плаши от трудните предизвикателства по пътя си.

Новият Amarok поема ролята на универсален талант в гамата на Volkswagen Лекотоварни автомобили и впечатлява с категоричните си линии и внушителното излъчване. „Характерната предна част със запомнящ се X-дизайн откроява Amarok значително по-силно отпреди и подчертава неговата водеща роля“, пояснява Алберт-Йохен Кирцингер, главен дизайнер на Volkswagen Лекотоварни автомобили. „Ние придадохме визуален израз на силата и възможностите на Amarok – с ясно изразено ДНК на Volkswagen както отвън, така и вътре в автомобила.“ Моделът притежава широка и масивна каросерия, която излъчва самоувереност и самочувствие.

Двигатели: не се планира електрификация

Както и досега, Amarok ще използва носеща рама. Клиентите ще могат да поръчват различни варианти на кабината, както и да избират между задно или двойно задвижване. Вероятно двигателите ще бъдат същите като при новия Ranger – само дизелови, два 4-цилиндрови и един V6. По данни на портала Carsales следващото поколение Amarok няма да бъде електрифицирано – дори в изпълнение „мек хибрид“.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин