Vilner преобрази BMW X7 с 4 турбини и 400 „коня“

2401
2020

„Недопустимо е да продаваш флагман на престижна марка като BMW с подобни пропуски в салона“, казва Атанас Вилнер. „Още повече, че в случая не става въпрос само за върховия модел BMW X7, но и за върховото му изпълнение M50d,” уточнява създателят на Vilner Garage.

Вилнер визира най-вече оставените голи пластмасови повърхности като основите на седалките и големия панел с поставки за чаши и USB букси на втория ред. Заводските шевове в горната част на таблото също не са перфектни.

„Това е най-твърдата пластмаса в съвременна кола на марката, на съвсем видимо място. Освен това конкретният автомобил е и с т.н. разширен кожен пакет, което прави присъствието ѝ още по-недопустимо. В основите на седалките са вградени бутоните за тяхното управление – предпоставка за чест допир. Дали ще ви е приятно да си припомняте, че сте дали около четвърт милион за тази кола, всеки път, когато докосвате тези твърди и грапави панели? На мен не би ми било.“ казва Вилнер.

За да превърне салона на BMW X7 в наистина подобаващ за ‘The President’, както от BMW наричат X7, във Vilner Garage са използвали абсолютно същата кожа, с която са облечени седалките. „Поръчахме няколко квадратни метра кафява ‘BMW Individual Merino Tartufo’, директно от производителя.“

 С нея майсторите на ателието са тапицирали долната част на таблото и корите на вратите, като на места са повторили оригиналния ‘BMW Individual’ ромбоиден мотив от седалките. Той е поставен и в долната част на централния тунел, където от Vilner са перфорирали и логото на модела ‘X7’. Шевовете са контрастни, а джобовете на вратите са покрити с фин флок. Воланът е оставен недокоснат,  изпълнен много добре още от фабриката.

„Повече от 2 кв. метра кожа поставихме на гърбовете на седалките,“ казва Вилнер. Споменатите контролни панели в долната част на седалките, продължението на B-колонките, чак до самия под, както и конзолата за управление на климатика на втория ред, също са облечени с оригиналната ‘Merino Tartufo’. В ателието са използвали кожа дори около панорамния таван ‘Sky Lounge’, където също са повторили ромбоидния ‘BMW Individual’ мотив.

Самият таван е коренно различен от този, с който идва X7 M50d. Модификацията се оборудва стандартно с M пакет и черна алкантара, но от Vilner са заменили отнемащия от уюта тъмен материал с кафява алкантара, допълваща топлото „трюфел“ излъчване на салона. Тя се простира по А-, B- и C-колоните, като продължава чак до самия багажник. С кафява алкантара е обвит и пластмасовият панел с поставките за чаши на втория ред, с перфорация ‘X7’, каквато може да се види и на изработените от ателието възлгавнички за подглавниците на същите места.

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин