Vesta SW Cross: бъдещето на Lada


7
сеп.
2020

АКО СТЕ ОТРАСНАЛИ във времето на Студената война в Западна Германия, сигурно си спомняте за опасностите, които идваха по онова време от Русия. Те се казваха Samara, Nova или Forma. Това бяха нещо като оръжия с къс обсег. Тъй като тези модели определено не издържаха много. Междувременно Lada произвежда превозни средства, които биха се отразили благоприятно на дружбата между народите.

Удобни седалки с подгряване, среден подлакътник. Кокпитът изглежда като такъв на рали автомобил, но Lada е доста далеч от тази тема

Например Vesta SW Cross. Или поне биха могли. Стига да не бяха някогашните предразсъдъци. Миналата седмица в редакцията търсеха човек, който да тества Lada. Избраха мен, а доводът беше, че съм подхождал идеално на колата. И двамата сме имали претенции, че сме нещо повече. Vesta, че е комби за извън пътя. Макар че няма 4х4 и други екстри. Е, и какво от това? Автомобилът изглежда добре – поне според мен. Дизайнът му е дело не на кого да е, а на Стив Матен: британецът работи дълги години за Daimler в Зинделфинген, а по-късно за Volvo в Гьотеборг. През 2011 започва работа за Lada. Междувременно 55-годишният дизайнер е придал приличен външен вид на модела. Запазена марка се явява стилизираното X по фланговете. Мнозина не харесват това X, аз обаче съм на мнение: практично е, тъй като същевременно е и Андреевски кръст. Предупреждение към останалите водачи. Например за S-клас с дипломатически номера, който на магистрала А 24 изведнъж изниква в огледалото ми за обратно виждане и започва да ме притиска.

По междуградски пътища Vesta SW Cross се чувства добре. Магистралите не са нейната територия, ще вдигнете 180 км/ч с много солидна засилка

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >