Vesta Cross Luxus: щедро екипирана Lada


30
юли
2019

АКО ПРИ Lada Vesta SW Cross изберете варианта Luxus, ще получите всичко. Този пакет струва 2800 лева. Получавате подгряване на всички седалки, навигационна система, камера за обратно виждане и подгряване на предното стъкло – колко примамливо! Единствената опция остава автоматизираната скоростна кутия (1800 лева).
Допада ни и визията с рустикални брони и защита на дъното. Освен това клиренсът е увеличен с близо 4 сантиметра спрямо нормалното комби. Двойно задвижване не се предлага. Както и преди, водачите на Vesta ще трябва да се примирят с някои странности: треперещи странични огледала при скорост над 100 км/ч, пукащи при маневриране напречни носачи, слаби спирачки (измерихме 39,5 метра спирачен път от 100 км/ч) и муден 4-цилиндров двигател, който харчи прекалено много за 106 к.с.: 7,9 литра при теста.
Въпреки всичко това руското офроуд комби струва доста над 30 000 лева. А в този автомобилен клас клиентите гледат не само към Dacia, но и към Kia Ceed.

Прегледен кокпит, странни указания на навигационната система

Lada Vesta Cross Luxus

Двигател 4 цилиндъра, отпред напречно • Работен обем 1596 см3 • Мощност 78 кВт (106 к.с.) при 5800 об/мин • Макс. въртящ момент 148 Нм при 4200 об/мин • Задвижване предно/5-степ. трансмисия • Д/Ш/В 4424/1785/1537 мм • Тегло (празен) 1340 кг • Багажник 480 л 0–100 км/ч 12,4 сек • Макс. скорост 180 км/ч Разход 7,9 л • Емисии CO2 187 г/км • Цена 35 200 лева

Повдигнатият Cross струва 2000 лева повече от Vesta SW

Още по темата

Card image cap
Тествахме TT RS по трасето на Льо Ман!

21
юни
2016

Audi вдъхва нов живот на 5-цилиндровия турбомотор и в TT RS го „разпилва” до 400 к.с. AUTO BILD изпробва най-мощното ТТ!

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: