V8 с две турбини в S-клас Cabrio

Mercedes S-клас Coupe/Cabrio получи фейслифт. AUTO BILD успя да тества модела с новия V8-агрегат


4
дек.
2017

AUTO BILD изпробва новия Mercedes S 560 Cabrio. Под капака му работи 4-литровият V8, който за първи път се поставя на този модел и идва от AMG. Човек веднага забелязва произхода на двигателя: дори в „послушния“ Eco-режим агрегатът създава усещане, че е „готов за атака“. Автоматикът превключва рано на по-висока предавка, но който настъпи по-стабилно газта, веднага ще бъде „възнаграден“ с „гъргоренето“ на V8. Когато изберете режим Sport, кабриолетът става още по-приятен в акустично отношение – и звучи точно като американски Muscle Car! А зад този „глас“ не се крият само празни обещания – моторът развива 469 к.с. и с максимален въртящ момент до 700 Нм „изстрелва“ машината напред. Ускорението е толкова мощно – направо забравяте, че този Benz тежи 2150 кг, а реакциите на двата турбокомпресора са спонтанни. 9-степенната трансмисия „дирижира“ умело предавките и не демонстрира никакви слабости по време на нашето тестово шофиране. По отношение на окачването S-Cabrio се представя точно както очакваме – най-вече в режим Comfort автомобилът „филтрира“ умело неравностите. За щастие и на Sport колата не става прекалено „твърда“ – все пак трябва да защитава реномето си. Всъщност според нас най-подходящият режим за характера на колата е Comfort – защото е хармоничен и умерен.

За фейслифта

След лимузината дойде ред и на купето: Mercedes освежи след традиционната S-клас нейните версии Coupe и Cabrio. За по-модерното излъчване се грижат преработената предна броня с хромиран сплитер и променена форма на въздухозаборниците. Дизайнерите са поработили и върху оформлението на праговете. Отзад Mercedes поставя на най-големия си модел с две врати хромирани ауспухови бленди – по една от всяка страна. Естествено, модифициран е и пакетът AMG Line. Така например предните въздухозаборници вече имат по две хромирани лайстни. Новост са също OLED-стоповете, чиито 66 елемента, които изнасят истински „анимиран” светлинен спектакъл при отключване и заключване на колата и се адаптират към светлината в конкретното време на деня и интензивността при натискане на спирачките.

Два 12,3-инчови дисплея под стъкло

Както и при лимузината, инженерите са обърнали специално внимание на интериора на S-клас Coupe и Cabrio, и са работили усилено в областта на инфотейнмънт системата. И при изпълненията с две врати има два 12,3-инчови дисплея под общо стъкло. Инструментите могат да бъдат представяни виртуално в три режима: класически, спортен и прогресивен. Новост при Coupe-то и Cabrio-то са познатите тъчповърхности по волана, посредством които се управляват инфотейнмънт системите и функциите в автомобила без водачът да вдига ръцете си от волана. Като стана дума за волан – той е същият като при лимузината.

По отношение на оборудването с фейслифта също са направени промени. Mercedes лансира два нови модела опционални джанти за AMG Line – те са 20-цолови с по 10 спици и увеличение на следата, като могат да бъдат в сив или черен гланц. В конфигуратора вече са достъпни и нови декорации за интериора, както и нови тапицерии. Опционално S-Coupé и S-Cabrio могат да бъдат оборудвани с т.нар. „Energizing комфортно управление“. Неговата цел е да кара пасажерите да се чувстват по-добре посредством контрола на климатика, ароматизатора, отоплението/вентилацията на седалките, масажната функция и музиката. Wellness-опцията разполага с шест 10-минутни програми (свежест, топлина, жизненост, радост, уют и тренировка). Mercedes модернизира и асистиращите системи. Distronic приема данни от картите и навигацията – като S-клас лимузина. Преработено е и (опционалното) активно окачване Magic Body Control. Нова стереокамера осигурява по-добрата му адаптация до скорост 180 км/ч. И при купето, и при кабриото въздушното окачване е серийно.

Още по темата

Card image cap
Bentley Bentayga V8 Diesel: благородните 900 Нм

12
дек.
2016

Bentayga V8 D е изключително фин SUV за англофили с мноооооооооого пари. AUTO BILD усети мощта му

Card image cap
Land Rover Discovery: Остава як като скала!

31
мар.
2017

Land Rover пуска нов Discovery – според британците това е най-добрият всъдеход. Разбира се, че трябваше да проверим това. Естествено тествахме новия Disco и по нормални пътища

Card image cap
Citroën Spacetourer M BlueHDi 115: под прикритие

5
апр.
2018

Citroën Spacetourer успява да скрие природата си на бус и предлага място за осем пътници

Card image cap
Audi A4 Avant срещу Mercedes C-клас T-модел: два родени победителя

26
ян.
2016

Изцяло новото Audi A4 Avant се изправя срещу Mercedes C-клас във върхова форма. Това сравнение ще отговори на въпроса – кое от двете изискани комбита е по-добро?

Card image cap

В последния брой:

Архив >