Това е топмоделът на Mercedes-Benz GLC! С добавка в името 63 за първи път в Mercedes GLC ще се използва агрегат V8. Към момента топмоделът е с 3,0-литров V6 и 367 к.с. GLC 63 и GLC 63 Coupé са задвижвани oт 4,0-литров V8-битурбо. Също както и C 63,
GLC 63 ще се предлага в две степени на мощността – 476 к.с. или 510 к.с. Директните конкуренти от BMW и Audi за момента не предлагат сравними версии на X3 и Q5. За да изглежда GLC 63 подобаващо на външен вид, Mercedes AMG оборудва SUV-а с решетка Panamericana, запазена досега за GT-версиите. Освен това калниците са станали по-широки, за да направят място за по-големи джанти и по-внушителни спирачни апарати. Страничните прагове и ауспуховите тръби в задницата също издават специалния модел.
Всички версии на GLC 63 са оборудвани със серийното двойно задвижване 4Matic+. Така задната ос е постоянно задвижвана, а предната се включва в зависимост от необходимостта. За GLC 63 се предлагат и четирите режима на движение „Comfort“, „Sport“, „Sport Plus“ и „Individual“. S-версията разполага с допълнителен, пети режим „Race“.
Ново в GLC 63 е AMG-окачването на базата на въздушното окачване. GLC 63 разполага с механично блокиращ се диференциал на задната ос, а S-моделът – с електронен блокаж на задния диференциал. Управлението е електромеханично. 4,0-литровият V8-битурбо агрегат разполага с 476 к.с. и 650 Нм в GLC 63, както и с 510 к.с. и 700 Нм в GLC 63 S. Оборудван с 4Matic+ GLC 63 S спринтира до 100 км/ч за 3,8 секунди, а GLC 63 дава резултат от 4,0 секунди.