UrbanRebel прилича на Lamborghini Urus


8
юни
2022

Испанците от Cupra представиха UrbanRebel , студия, която обаче е близка до серийно производство и която прилича на Lamborghini Urus . AUTO BILD я разгледа отвътре! 

UrbanRebel мутира в SUV

UrbanRebel изглежда като малък SUV, а не като малък автомобил. Височината му от 1,58 метра (плюс 14 см в сравнение с първата студия) и клиренсът 22 сантиметра потвърждават първото ни впечатление.

С 4,04 метра новата студия е с 4 см по-къса от UrbanRebel Concept и с 28 см от по-големия си брат Born. Широчината от 1,98 метра и огромните 21-цолови джанти карат електромобила на платформата  MEB да изглежда внушителен.

Предницата прилича на Lamborghini Urus

Предницата прилича на муцуна на акула и е вдъхновена от  Lamborghini Urus. Разделените фарове са триъгълни и изобразяват логото на марката. Предните колони на каросерията са черни, като по този начин образуват едно цяло с предното стъкло.  

Засега не можахме да хвърлим поглед във вътрешното пространство и в багажника. Предположението ми е, че не прекалено голямо. Сътрудник на испанците ми обяснява, че причината е в техниката и че багажникът не е никак малък – на нивото на Ibiza, или 355-400 литра).  

UrbanRebel е базиран на MEB-платформата

До пазарния старт на модела през 2025 г. има още време, но най-важните факти са готови и сега. UrbanRebel, чието финално име ще бъде друго е базиран на скъсената платформа MEB, който той ще си дели с VW ID.1/ID.2, като ще се появи само с предно задвижване.

Пробег до 440 километра

Cupra казва, че топверсията ще бъде със 166 кВт. (226 к.с.). Спринтът до 100 км/ч ще става за 6,9 секунди, а максималният пробег ще бъде  440 километра. Под топверсията ще има още два модела. .

Футуристичен интериор на студията

Докато външният дизайн изглежда готов за серийно производство, кокпитът изглежда направо футуристичен. Вратата се отваря като тъчповърхност – без дръжка. Във вътрешното пространство испанците говорят за плаващо арматурно табло с извит дисплей и невидими вентилационни дюзи.

Позволяват ми да се кача вътре, но преди това трябва да си изпразня джобовете и да не движа много вътре. Силно оформените седалки тип корито се управляват електрически. Облегалката с подглавник е фиксирана и според мен не достатъчно вертикално позиционирана.  

Волан с визия а ла Playstation

Кокпитът е ориентиран към водача и изглежда доста прегледен. Зад скосения отдолу волан има дигитален уред с 3D-изображение. Бутоните на волана приличат на такива от контролер на Playstation.

Базовата цена ще е 50 000 лв.

Макар, че до появата на серийната версия остават още 2 години,  Cupra вече обяви цената: тя ще е около 50 000 лв. Така UrbanRebel ще бъде с около 10 000 лв. по-скъп от своя събрат по платформа от 5000 VW. Същевременно обаче е с 10 пъти по-евтин от Lamborghini Urus.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин