Urban Collëctif: нов прочит на мобилността в града


21
окт.
2020

Citroën, Accor и JCDecaux, три утвърдени на международния пазар френски компании, присъстващи в градския живот ежедневно, обединяват сили в рамките на Urban Collëctif, за да си представят заедно бъдещето на мобилността в града, достъпна за всички.

 « Двадесет и първи век ще бъде векът на градовете. »  Тази фраза на бившия кмет на Денвър, Уелингтън Уеб, обобщава еволюцията на нашата планета. Световната банка прогнозира, че до 2050 г. две трети от световното население ще живее в метрополиси. Градът е в движение и трябва да посрещне много икономически, социални, обществени и екологични предизвикателства, които да формират градското пространство на утрешния ден. В този контекст на урбанизацията автономната градска мобилност е естествено решение, което отговаря на стремежите за устойчиво подобряване на качеството на живот в града и оптимизиране на времето за пътуване.

Ключови играчи в развитието на утрешния град са публичните и местните власти, но компаниите играят решаваща роля в предвиждането и подкрепата на тези промени.

Urban Collëctif се ражда от общото желание да се представи бъдещето на автономната градска мобилност, достъпна за всички. Трите компании, Citroën, Accor и JCDecaux, които общо имат над 200 години опит в иновациите зад гърба си, споделят своя ноу-хау, за да предложат изцяло ново градско преживяване.

Премиерата на Urban Collëctif ще бъде в дигитален формат и ще се състои на 4 ноември 2020. Тогава ще имате възможност да се запознаете с един нов прочит на автономната мобилност в града.

CITROËN : ПОВЕЧЕ ОТ 100 ГОДИНИ ОПИТ В РАЗРАБОТВАНЕТО НА ПРОДУКТИ, ОСИГУРЯВАЩИ СВОБОДА НА ДВИЖЕНИЕТО

Повече от 100 години Citroën е ключов играч на автомобилната сцена. От емблематичните Traction Avant и 2CV до Ami, решение за 100% електрическа градска мобилност, Citroën винаги проявява смелост и креативност, за да предложи на повече хора свобода на придвижването, както в града, така и извън него. През 2020, Citroën отвори нова страница в своята история, « Ëlectric for all ». За шест от моделите в гамата вече има електрифицирани версии, представен беше и новият ë-C4. Новаторските идеи не са нещо необичайно за Citroën и впускането в проекта The Urban Collëctif е съвсем естествено. Резултатът е изцяло ново, 100% електрическо и автономно решение за придвижване в града.

Винсент Кобе, Изпълнителен директор на Citroën: « Задвижвани от едни и същи ценности в иновациите, обслужването на клиентите и смелостта в решенията, Citroën, Accor и JCDecaux се намират съвсем естествено в създаването на  Urban Collëctif. Този иновативен проект се вписва отлично в ДНК-то на Citroën, която от 1919 година работи в посока осигуряване на достъп до мобилността за всички. »

ACCOR : ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ЦЯЛОСТНАТА ВИЗИЯ ЗА ГОСТОПРИЕМСТВО

Това партньорство се вписва в културата и ДНК на Accor, която повече от 50 години предлага иновативни преживявания и услуги,  трансформиращи хотелиерската индустрия, като същевременно предвижда променящите се нужди и желания на своите клиенти. Sofitel и Pullman, две от марките в луксозното портфолио на Accor, са представени чрез тази нова концепция. Групата има за цел да даде живот на своите марки извън стените на своите обекти, да ги изведе в сърцето на града, като предлага ексклузивни преживявания заедно с ALL – Accor Live Limitless, ежедневният лайвстайл спътник, който използва услугите и партньорствата, предлагани от екосистемата на Accor.

Себастиан Базин, Изпълнителен директор Accor : « Щастливи сме да обединим усилия със Citroën и JCDecaux в този иновативен проект. С над 5 000 хотела по целия свят, нашата група участва и в локалните екосистеми. Ние се ангажираме да предлагаме винаги ексклузивни преживявания, както за пътуващите, така и за местните жители, както и да допринасяме за развитието на устойчиви градове. Разширяването на опита ни извън стените на хотелите ни изцяло съответства на нашата смела и модерна визия за гостоприемство. »

JCDECAUX : КЛЮЧОВ ИГРАЧ В ГРАДСКАТА МОБИЛНОСТ

С велосипедите за споделено ползване, които се предлагат от 2003 година, JCDecaux преоткрива използването на велосипеди в града. Днес с над 31 000 велосипеда в 76 града по света, JCDecaux е ускорител на екологичната мобилност в града. Групата продължава да прави иновации всеки ден, за да отговори на новите нужди на потребителите и градските предизвикателства, по-специално с хибридните велосипеди за споделяне, лансирани през 2019.

Жан-Щарл Десо, Изпълнителен директор JCDecaux : « Търсенето на партньори с цел разработване на иновативни и полезни решения за устойчиво подобряване на градския живот напълно съответства на мисията на JCDecaux. Резултатът от тясното сътрудничество със Citroën и Accor, Urban Collëctif, е символ на желанието на JCDecaux да създава иновации и да си представя градските услуги за мобилност от утрешния ден. »

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >