2018
Triumph представи новия член на семейство Scrambler в две версии – 1200 XC и 1200 XE. Независимо от условията, на пътя или извън него, новият Scrambler 1200 oбещава върховно ниво на удоволствие. 1200 Scrambler XC се представя еднакво добре на асфалтови и черни пътища. 1200 Scrambler XE също предлага комфортно пътуване на пътя, но е с по-сериозни офроуд възможности.
Гените на новия Scrambler 1200 могат да бъдат проследени директно назад към началото на 50-те години на миналия век, когато мотоциклетите на Triumph играят основна роля при формирането на Scrambler модификациите. С модели като Bonneville T-120TT, T120C и TR6C Стийв Маккуин и Бъд Екинс са се състезавали в легендарни пустинни състезания като Баха 1000 и други.
През 2006 година с представянето на първия Scrambler от „модерната класическа“ линия от Triumph възраждат този клас мотоциклети, което запали много нови почитатели на Scrambler мотоциклетите на Triumph.
Новото поколение на Scrambler 1200 идва с последния двуцилиндров двигател Bonneville с 1200 куб.см работен обем с харизматичното запалване на 270° и мощност от 90 к.с. при 7400 об/мин и въртящ момент от 11 Нм при 3950 об/мин. Изпускателната система е в типичния Scrambler стил с извити високо колекторни тръби от цилиндровите глави към двете гърнета, изработени от неръждаема стомана.
Новото шаси на Scrambler 1200 е разработено съвместно със световния лидер при окачванията Öhlins за постигане на максимално добро пътно поведение. И двата модела (XC и XE) са оборудвани с Öhlins RSU задно окачване, което при XE разполага с 250 мм ход за по-екстремни офроуд приключения, а при XC ходът на окачването е 200 мм. Новоразработена е и алуминиевата задна вилка, която при 1200 XE е по-дълга. Спирачната система е поверена на Brembo.
Новите Triumph Scrambler 1200 XC и XE са оборудвани с:
– Втора генерация TFT инструментален цветен екран
– До шест различни настройки на управление: с Road, Rain, Off-Road, Sport и персонализирани настройки на ABS спирачната система, отзивчивостта на подаване на газ и системата за стабилност и новата шеста Off-Road Pro, при която ABS и системата за стабилност са изключени и се ползват настройките за отзивчивостта на подаване на газ от Off-Road.
Продължете на следващата страница