AUTO BILD България / Trabant с 1,8 турбо и ЕSP

Trabant с 1,8 турбо и ЕSP

Trabant-ът на суперлативите разполага с двигател от Audi TT, 4х4-задвижване, дискови спирачки от Audi и мощност 300 к.с.! От спряло положение тунингованият модел спринтира за 4,5 сек от 0 до 100 км/ч


12
мар.
2018

Някога Trabant беше един от най-често срещаните модели в Източна Европа и ГДР. Днес малкото оцелели екземпляри вече са придобили култов статус. Един от тях се завръща – с гръм и трясък! Полски колекционер първоначално оборудва своя Trabi с 1,1-литров двигател на Polo. След него идва ред на по-големи моторизации: 1,3 л, после 1,8 и дори 2-литров от Golf GTI. А в момента тунингът е достигнал най-високото си ниво – със задвижване от Audi TT.

Изведнъж на запаления фен му идва идеята да „изстиска“ повече конски сили от агрегата. И той не се страхува да я реализира. С „якия“ 1,8 T е комбиниранa Quattro-система. Машината генерира 270 к.с. при 5700 об/мин и максимален въртящ момент 369 Нм при 4500 об/мин. Така той ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 сек, а след 15,5 достига 200. За да бъде укротена цялата тази мощ, са поставени оригинални дискови спирачки от Audi. Trabi-то е оборудвано дори с идеално функциониращи ABS и ESP.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >