Toyota Yaris: хибрид с потенциал за бестселър


3
ян.
2020

Четвъртото поколение на малкия автомобил на японците изглежда доста шик: дизайнът прави впечатление на по-зрял, отпред доминира внушителна радиаторна решетка, а отзад черна лайстна подчертава задните светлини на широчина.

Сега малкият модел не само изглежда по-голям, но действително е станал по-широк – с цели 5 см в сравнение с предшественика. Това осигурява повече място във вътрешното пространство и същевременно позволява по-широка следа – това е добре за управляемостта. По-дългото междуосие пък осигурява по-добър комфорт. Японците са облагородили и вътрешното пространство – тапицериите са по-висококачествени – поне във високите нива на оборудване.

Малък автомобил? Меки пластмаси, голям тъчскрийн – дори и компактните модели не предлагат толкова добро оборудване

Арматурното табло се е сбогувало с твърдата пластмаса на предшественика и сега е с меки тапицерии. Седалките правят превъзходно впечатление за този клас, по-големи са и са достатъчно стегнато тапицирани. С многото си бутони воланът изглежда леко претрупан, но иначе е удобен. Нов в Yaris е комбинираният уред TFT – няма обаче изцяло дигитален кокпит.

Toyota преоткрива дизайна: красива задница с черна светлинна ивица

Предлаганото място е типично за класа и затова на седящите отзад с ръст над 1,80 метра ще им е тясно. Е, все пак в града, където е територията на Yaris, няма да имате проблеми. За пазарния старт в средата на 2020 ще има ново хибридно задвижване. 1,5-литровият 3-цилиндров мотор няма да има много работа в градски условия, тъй като там Yaris ще се движи електрически.

Не е великан: вътре е малко по-широко и определено уютно

ИЗВОД

Като цяло Toyota запазва силните страни на Yaris: високо качество и екологичен хибрид. Освен това добавя вълнуващ дизайн и най-после повече място. Да се обзаложим ли, че ще стане пазарен хит?

Рядко срещано при мъниците: за пазарния си старт Yaris ще се появи с хибридна система с нов 3-цилиндров мотор

Още по темата

Card image cap
Терминаторът подкара електрически Mercedes G-клас

25
ян.
2017

Автомобилът не изостава от дизеловата си версия нито по отношение на проходимостта, нито по катераческите си способности

Card image cap
Лондонските таксита минават на електричество

11
окт.
2017

Електромобилите ще дойдат и в Германия и ще имат алуминиева каросерия

Card image cap
600 „коня“ за BMW M5 “Competition Edition”

22
юли
2016

BMW M Division разработи специална версия на бързия като стрела бизнес седан

Card image cap

В последния брой:

Архив >