2025
Огромната Toyota Land Cruiser V8 се слави с аурата на неразрушима. Как обаче стоят действително нещата с този употребяван японски всъдеход?
Царят на пустинята идва от марката Toyota. С Land-Cruiser V8 серия J20 от 2008 до 2015 г. в Германия се предлагаше XXL всъдеход, който се радваше на голям интерес в цял свят. При това особено там, където хората искат да се движат комфортно не само по асфалтираните пътища, но и по черните и по такива с чакълена настилка.
ТОВА ПРЕДСТАВЛЯВА
2,7 тона тежи дългият пет метра модел! Голямото тегло на автомобила се дължи на здравата тръбна рама, перманентното двойно задвижване и неподвижния заден мост с размерите на камион. За пътуване перфектен е пет- или седемместният Land Cruiser. Ще седите върху големи кресла зад вертикални стъкла над останалите превозни средства и ще се наслаждавате на превъзходна видимост. Съвместната работа на хидро-пневматичното окачване, добрата шумоизолация и внушителния V8 двигател е изключително добра и от днешна гледна точка. Задвижването е мощно: разположеният надлъжно отпред 4,5-литров V8 агрегат разполага с 286 к.с. и масивните 650 нютонметра максимален въртящ момент (от 2012 г.: 272 к.с.), винаги предлага достатъчно резерви от мощност, ако трябва да теглите ремарке с тегло от 3,5 тона от точка А до точка Б, или пък полезен товар от 645 кг. По-рядко срещан е предлаганият до края на 2010 г. 4,7-литров V8-бензинов мотор с 288 к.с.



Освен талант за пътуване и катерене, Land Cruiser блести и с богатото си серийно оборудване. Тестваният от нас вариант Executive предлага почти пълно оборудване. Нищо чудно, че това базово ниво с някои промени на други пазари е подходящ и като модел на Lexus. Доплащащи се през 2008 г. са екстри като трети ред седалки (преди всичко подходяща за деца), както и четиризоновата климатична инсталация и отопление на седалките (4600 лв.), JBL премиум аудиосистемата (2900 лв.), лак металик (1900 лв.) и свалящият се теглич (1300 лв.).

Продължете на следващата страница