2022
Toyota защити лидерската си позиция при продажбите на автомобили в световен план. С 10,5 млн. реализации (+10,1%) и за 2021 японският концерн успя да изпревари Volkswagen (8,9 млн., -4,5%). Освен това докладът „Brand Finance Global 500“ определя Toyota (65,3 млрд. долара) като най-скъпата автомобилна марка в света. Най-скъпият европейски бранд (не само автомобилен) остава Mercedes (60,8 млрд. долара). В общата класация на марките от всички браншове Toyota се нарежда на 13-а позиция, Mercedes – на 15-а. Tesla успява да дръпне с 14 позиции напред и се класира 28-а – или трета в индустрията на колела, като успява да задмине Volkswagen (33-о място), Мitsubishi Group (37-0), BMW (39-o) и Porsche (46-o). На върха е Apple. Tata Group е брандът с най-високата стойност в Южна Азия и единственият индийски в топ 100.