Toyota C-HR 1.8 Hybrid 2WD: хибридът като моден аксесоар


28
ян.
2019

Погледнете го добре – и запомнете формите му. Защото ще ги виждате дълги години напред. Toyota C-HR има уникална способност – да пленява женските сърца така, както навремето го правеха Citroën 2CV, Mini, Fiat 500… Японският кросоувър е с форми в стилистиката на „Междузвездни войни“, под които се крие надеждната техника на Prius. С тази формула успехът не закъсня: нетрадиционната Toyota се харчи като топъл хляб, а около 80% от клиентите на модела залагат на хибридния вариант, без да се притесняват, че 4х4 има само за бензиновата модификация с 1,2-литров мотор.

В сравнение със седана Prius C-HR има едно съществено предимство – тук седите с 9 см по-високо и имате повече видимост към случващото се напред по пътя. Въпреки линията на покрива а ла купе отзад мястото е напълно достатъчно – по-едрите пътници единствено трябва да внимават за главите при влизане. Иначе кокпитът е добре подреден и прегледен – а облечената в кожа горна част на арматурното табло (за топнивото Classy) създава известно премиум усещане. От Toyota заслужават похвали и за избора на материали – пластмасите в интериора не са твърди.

Като при купе: отзад няма дръжка на покрива, иначе мястото за главите и коленете е напълно достатъчно

Технически данни

Двигател 4 цилиндъра, отпред напречно • Работен обем 1798 куб. см • Мощност 72 кВт (98 к.с.) • Eл. двигател 53 кВт (72 к.с.) • Системна мощност 90 кВт (122 к.с.) • Макс. скорост 170 км/ч • 0–100 км/ч 11,0 сек • Задвижване предно/безстеп. автом. трансмисия • Резервоар 43 л • Д/Ш/В 4360/1795/1555 мм • Багажник 377 л • Тегло (празен) 1420 кг • Разход EU-Mix 3,8 л А98Н/100 км • Емисии CO2 86 г/км • Цена от 48 490 лева

ИЗВОД

Съдбата обича смелите: с приятно шантавия C-HR Toyota разчупи стереотипите, като доказа, че не само може да прави въодушевяващи автомобили, които се отличават от тълпата, но и да ги продава добре. Ако „преглътнете“ високата цена на кросоувъра, ще получите икономичен и достатъчно просторен за всекидневието автомобил.

Още по темата

Card image cap
Това се казва кръгово движение!

7
апр.
2016

Shelby наточва допълнително Mustang. Резултатът: 533 к.с., 582 Нм. И 8250 оборота!

Card image cap
Чао, торсен!

10
мар.
2016

Ultra – виждали сте този надпис върху опаковката на много прахове за пране. Той обаче се използва и за означение на най-икономичните версии на Audi. AUTO BILD изпробва А4 с новата екосистема за двойно задвижване

Card image cap
Hyundai i30 wagon 1.4 T-GDI DCT: практичен и зрял

12
ян.
2018

Като комби Hyundai i30 е удължен с 10 см – и залага не само на голям багажник, но и на динамика – особено с най-мощния бензинов двигател

Card image cap

В последния брой:

Архив >