Toyota C-HR 1.8 Hybrid 2WD: хибридът като моден аксесоар


28
ян.
2019

Погледнете го добре – и запомнете формите му. Защото ще ги виждате дълги години напред. Toyota C-HR има уникална способност – да пленява женските сърца така, както навремето го правеха Citroën 2CV, Mini, Fiat 500… Японският кросоувър е с форми в стилистиката на „Междузвездни войни“, под които се крие надеждната техника на Prius. С тази формула успехът не закъсня: нетрадиционната Toyota се харчи като топъл хляб, а около 80% от клиентите на модела залагат на хибридния вариант, без да се притесняват, че 4х4 има само за бензиновата модификация с 1,2-литров мотор.

В сравнение със седана Prius C-HR има едно съществено предимство – тук седите с 9 см по-високо и имате повече видимост към случващото се напред по пътя. Въпреки линията на покрива а ла купе отзад мястото е напълно достатъчно – по-едрите пътници единствено трябва да внимават за главите при влизане. Иначе кокпитът е добре подреден и прегледен – а облечената в кожа горна част на арматурното табло (за топнивото Classy) създава известно премиум усещане. От Toyota заслужават похвали и за избора на материали – пластмасите в интериора не са твърди.

Като при купе: отзад няма дръжка на покрива, иначе мястото за главите и коленете е напълно достатъчно

Технически данни

Двигател 4 цилиндъра, отпред напречно • Работен обем 1798 куб. см • Мощност 72 кВт (98 к.с.) • Eл. двигател 53 кВт (72 к.с.) • Системна мощност 90 кВт (122 к.с.) • Макс. скорост 170 км/ч • 0–100 км/ч 11,0 сек • Задвижване предно/безстеп. автом. трансмисия • Резервоар 43 л • Д/Ш/В 4360/1795/1555 мм • Багажник 377 л • Тегло (празен) 1420 кг • Разход EU-Mix 3,8 л А98Н/100 км • Емисии CO2 86 г/км • Цена от 48 490 лева

ИЗВОД

Съдбата обича смелите: с приятно шантавия C-HR Toyota разчупи стереотипите, като доказа, че не само може да прави въодушевяващи автомобили, които се отличават от тълпата, но и да ги продава добре. Ако „преглътнете“ високата цена на кросоувъра, ще получите икономичен и достатъчно просторен за всекидневието автомобил.

Още по темата

Card image cap
Тест на Jeep Compass 2.0 MultiJet: компактният катерач

29
юли
2017

Jeep се включва в популярния клас на Tiguan и за целта използва името Compass. AUTO BILD успя да изпробва новия модел

Card image cap
Първи тест на най-малката Honda

21
дек.
2015

Напълно различна и въпреки това всичко е постарому: на новата Honda Jazz й липсва само огън под предния капак

Card image cap
Audi A4 Avant срещу Mercedes T-модел: най-финият начин да карате комби

16
февр.
2016

Audi и Mercedes издигат страстта по товаренето на ново ниво – а вместимостта на багажника не е толкова важна

Card image cap
Малък фейслифт за Espace с мотора на Alpine

13
юли
2017

След две години производство Renault Espace получи мини-фейслифт. Той ще бъде оборудван с новия бензинов мотор с 225 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >