2024
Toyota представи новия C-HR Plug-in Hybrid 220, проектиран в Европа съобразно очакванията на европейските клиенти. Във варианта Plug-in Hybrid 220 новият Toyota C-HR осигурява плавното и балансирано движение на истински електрически автомобил (EV), с пробег от до 66 км (по WLTP комбиниран цикъл), което позволява шофиране изцяло на електричество в ежедневието, на базата на типичните нужди на европейските клиенти.
Plug-in хибридното задвижване PHEV включва електрически мотор с мощност 163 к.с. (120 кВт) на предния мост, литиево-йонна батерия с капацитет от 13,6 кВтч и 2,0-литров двигател с вътрешно горене с мощност 152 к.с. (112 кВт). Това съчетание осигурява обща системна мощност от 223 к.с. (164 кВт), даващи възможност на Plug-in Hybrid 220 да ускори от място до 100 км/ч за 7,4 секунди.
Динамиката е съчетана с високо ниво на ефективност, разход на гориво от 0,9 л/100 км и емисии на CO2 при комбиниран цикъл по WLTP от едва 19 г/км. Двойната моторна система без съединител елиминира триенето и износването, позволявайки на Plug-in Hybrid 220 да използва значително по-малко гориво, когато работи в хибриден режим в сравнение с повечето конкурентни PHEV.
Както и при останалите възможности за задвижване на Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 е адаптиран към европейските вкусове, използвайки данни в реално време от шофьори от целия континент. Реакцията на системата при подаване на газ е оптимизирана за по-директно и постоянно усещане за ускорение, чрез калибриране на алгоритъма на чувствителност на педала, за да се осигури лесен контрол и бърз отговор.
Новият Toyota C-HR развива динамичната управляемост на оригинала, а при версията PHEV не са правени компромиси по отношение на поведението при шофиране, в голяма степен и благодарение на усъвършенстваната платформена структура Toyota New Generation Architecture (TNGA), която осигурява по-висока устойчивост на усукване, като същевременно намалява теглото на автомобила.
За първи път в автомобил на Toyota в световен мащаб, Plug -in Hybrid 220 включва технологията за честотно чувствителен контрол (FSC) на ZF за подобряване на управлението и комфорта при возене. Хидромеханичната система увеличава силата на абсорбиране на вибрациите при ниски честоти, за да осигури превъзходен контрол на каросерията, при надлъжно и напречно накланяне, като същевременно с това оптимизира контрола по време на завиване. При висока честота намалената сила на поглъщане допринася за подобрен комфорт при возене.
Направени са и подобрения в спирачната ефективност, като при Plug-in Hybrid 220, и както и при Hybrid 200 AWD-i, се използват 17-инчови спирачни дискове. Освен това са усъвършенствани системите за контрол на стабилността на автомобила. Вариантите Hybrid 140 и Hybrid 200 са със 16-инчови спирачни дискове с двубутални спирачни апарати и интегрирана електрическа ръчна спирачка. Всички версии са с променен спирачен педал с цел подобряване на контрола и постигане на по-естествено усещане при спиране.