Toyota тества още по-мощна версия на GR Yaris

2309
2021

Toyota тества още „по-наточена” версия на GR Yaris на Нюрбургринг. Японците се oтказват от камуфлаж и въртят тестови обиколки с „бегачката“ по легендарното трасе. В сравнение с актуалния GR Yaris бронята е променена – новата има аеродинамични Flics отстрани.

Отворите на предните калници са предназначени за подобряване отвеждането на въздушния поток. Джантите са изключително атрактивни. Вероятно те са проектирани специално за тунинг версията на Yaris и напомнят за болидите от Льо Ман TS050 и GR010. Отзад малкият спортен автомобил изглежда наистина брутално: тук откриваме огромно антикрило, с каквото стандартната версия до момента не разполагаше.

Все още не се знае нищо за техниката – т.е. още не знаем дали спортният отдел на Toyota Gazoo Racing ще „изстиска“ още по-висока мощност от и без това потентния трицилиндров задвижващ агрегат. 1,6-литровият двигател към момента развива 261 к.с., които биват изпращани към четирите колела.

Специални джанти и отвори на калниците: този GR Yaris се различава сериозно от оригинала.

При новата версия на GR Yaris 4х4 трябва да бъде запазено – защото е необходимо за хомологацията на модела в Световния рали шампионат. Все още не е ясно дали Toyota подготвя специална версия на тестовия автомобил или просто изполва отделни (вероятно опционални) компоненти. Лимитирана версия и още „по-наточена” модификация на Yaris със сигурност би била ценена по-високо от феновете на марката.

Toyota тества още „по-наточена” версия на GR Yaris на Нюрбургринг. Японците се oтказват от камуфлаж и въртят тестови обиколки с „бегачката“ по легендарното трасе. В сравнение с актуалния GR Yaris бронята е променена – новата има аеродинамични Flics отстрани.

Отворите на предните калници са предназначени за подобряване отвеждането на въздушния поток. Джантите са изключително атрактивни. Вероятно те са проектирани специално за тунинг версията на Yaris и напомнят за болидите от Льо Ман TS050 и GR010. Отзад малкият спортен автомобил изглежда наистина брутално: тук откриваме огромно антикрило, с каквото стандартната версия до момента не разполагаше.

Единствената промяна по задницата е огромното антикрило.

Все още не се знае нищо за техниката – т.е. още не знаем дали спортният отдел на Toyota Gazoo Racing ще „изстиска“ още по-висока мощност от и без това потентния трицилиндров задвижващ агрегат. 1,6-литровият двигател към момента развива 261 к.с., които биват изпращани към четирите колела.

При новата версия на GR Yaris 4х4 трябва да бъде запазено – защото е необходимо за хомологацията на модела в Световния рали шампионат. Все още не е ясно дали Toyota подготвя специална версия на тестовия автомобил или просто изполва отделни (вероятно опционални) компоненти. Лимитирана версия и още „по-наточена” модификация на Yaris със сигурност би била ценена по-високо от феновете на марката.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин