2019
С предлагани 19 различни модела и три основни нови модела, чийто
продажби започнаха в Европа през първото тримесечие, хибридните
електрическите автомобили [HEV] движат силното представяне на Toyota Motor Europe (TME) между месеците януари и март 2019 г.
Компанията отчита продажби за тримесечието от 279 000 единици в региона, като регистрира пазарен дял от 5.2%.
„Въпреки по-слабия пазар в Европа и отложената премиера на три нови модела, продажбите на Toyota и Lexus остават стабилни през първото тримесечие, благодарение на силното търсене на нашите хибридни модели,“ каза Изпълнителният вицепрезидент на TME Мат Харисън. „С успешното пускане на три важни нови модела през първото тримесечие, сме уверени, че разполагаме с продуктовата сила да надминем пазара в оставащата част от годината. Разполагайки с много клиентски поръчки, съм убеден, че ще постигнем, като минимум, общите ни годишни
цели за продажба от 1 065 000 единици.“
Клиентите реагират много позитивно на новите Corolla Хечбек and Touring Sports. И двата модела дават началото на двойната хибридна стратегия на Toyota с наличността на две хибридни електрически задвижвания: 1.8 л (122 к.с.) и 2.0 л (180 к.с.), който формират комбинират хибриден микс от 95%. Corolla Sedan, фаворит в Източна Европа, Турция и Израел, сега за пръв път е налична с хибридно задвижване, което представя 60% от продажбите на новия модел.
Търсенето на новия RAV4 също е много силно, както и за новия премиум кросоувър Lexus UX, чийто продажби тъкмо стартираха, с хибриден електрически микс от 89% и, респективно, 87%.
Други модели като Toyota C-HR хибрид и Yaris хибрид, които постигат
рекордни продажби, също подкрепят силното представяне на хибридните електрически автомобили.
Делът от продажби на хибридни електрически автомобили на TME остава 51% в цяла Европа и 61% само в Западна Европа .