Toyota представи изцяло електрическия C-HR+

1303
2025

Toyota представи изцяло електрическия C-HR+. Началото на продажбите на избрани европейски пазари е насрочено за края на 2025 г., а пълното въвеждане на всички европейски пазари, ще бъде завършено през 2026 г. Така моделът ще се присъедини към изцяло новия Urban Cruiser и новия bZ4X, за да осигури на клиентите на Toyota възможност за избор от завладяваща гама от продукти в B-, C- и D-SUV BEV сегментите на ток.

Въпреки че е вдъхновен от Toyota C-HR, модел, който продължава да бъде изключително успешен в привличането на нови клиенти към марката, Toyota C-HR+ недвусмислено е индивидуален модел сам по себе си. Той е изграден върху платформената концепция за електрически автомобили, захранвани с батерия, на Toyota e-TNGA, и е базиран на уникална каросерия и интериор. Това се изразява и в стилен, витален външен вид, който е с фундаментално изчистени форми, но създава силно емоционално усещане, за да се хареса както на сърцето, така и на ума. Дизайнът на предната броня, решетката и предните светлини са ексклузивни за модела, а елегантният силует на купе-кросоувър е както отличителен, така и ефективен по отношение на аеродинамичното съпротивление.

В рамките на обща дължина от 4520 мм, междуосието се простира до 2750 мм. Това създава възможност за осигуряване на просторно настаняване с щедро място за главите и 900 мм място за краката между предните и задните седалки. Просторът и цялостният обзор правят Toyota C-HR+ изключително предложение по отношение на комфорт, гъвкавост, практичност и удобство, допълнени с багажно пространство с обем от 416 литра.

Функционалността на оборудването осигурява силно споделено пространство, при това за всички в интериора. В него се включват две безжични зарядни устройства за смартфони и USB портове в задната част, за да се гарантира, че всеки в автомобила може да разчита на свързаност при пътуване. Към това се добавя отделно управление на климатичната система в задната част и панорамен покрив, който осигурява естествена светлина във всички части на интериора.

Toyota C-HR+ няма да се предлага в един-единствен универсален вариант. Взимайки предвид различните нужди и приоритети на клиентите, Toyota ще им осигури два различни варианта на задвижване, с батерии с различен капацитет. Акумулаторната батерия с капацитет от 57,7 кВт (бруто) ще се използва само при модела с предно задвижване, а с батерията с по-висок капацитет от 77 кВтч ще могат да се оборудват както вариантите с предно предаване, така и със задвижване на четирите колела. Тази възможност за избор ще помогне на Toyota да достигне до широка клиентска база в пазарния C-SUV сегмент.

Максималният пробег според цикъла на шофиране WLTP е до 600 км (предварителна стойност в очакване на хомологация), в зависимост от нивото на оборудване и задвижването.

Характерното хармонично, тихо и изискано задвижване на електрическия модел на Toyota ще бъде съчетано с впечатляващата мощност. Всъщност, извън гамата от GR модели, това ще бъде един от най-мощните автомобили в европейската гама на Toyota.

Версията AWD ще предлага невероятните 343 к.с., осигурявайки ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,2 секунди. Моделът с предно предаване с батерия от 57,7 кВтч ще предлага 167 к.с.; в случай че бъде избран вариант със 77 кВтч, мощността ще се увеличи до 224 к.с.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин